DexterMorgan Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 ^Den er faktisk makslengden til en IMAX film, 2 timer og 45 min. Det får en nesten til å tro at kanskje Nolan puttet noe til side som kunne vært stilig å ha med. Hadde vært rått med en directors cut på blu-rayen, men jeg leste noe om at det ikke skulle komme. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ja, hvordan er Spring Breakers? Den ser jo faktisk esktremt intressant ut, til tross for at mine tidlige befatninger med Korine ikke har vært til å hoppe i taket for. Hva har du sett av han tidligere? Gummo er absolutt å anbefale mens Julien Donkey-boy og Trash Humpers er alt fra ok til noe av det kjipeste jeg har sett. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Gummo så jeg for en del år sida, husker den som ikke så aller verst, en veldig særegen filmopplevelse. Det var faktisk traileren til filmen som fikk til å se den. Trash Humpers ble lagt ut som dagens film på MUBI. Så halvparten. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Så nettopp The Grey. Synes det var en god film, men hater slike slutter som den i filmen, omg. :nei2: Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Så du scenen etter rulleteksta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 End credits på Superheltfilmer skjønner jeg, men nå har jo ALLE det. Irriterende. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Så du scenen etter rulleteksta? Mener du? Jeg mener slutten på filmen, scenen. Irriterende slutt. Det er sånn "se videre på nummer 2" opplegg, men så kommer det ikke en 2'er. Endret 25. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Fikk endelig sett Argo i dag, og den skuffet ikke! Nydelig film. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 uuuufattelig mye dritt som ligger på NetflixUS! Noen som har testa HBO nordic? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 uuuufattelig mye dritt som ligger på NetflixUS! Noen som har testa HBO nordic? Merker at jeg begynner sakte men sikkert å få sett alt som kan regnes som akseptabelt å se. Det er også heller dårlig med oppdateringer og fornyelser av filmkatalogen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jepp merker det samme. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Merkelig at jeg da klarer å ha kontinuerlig 150 usette titler i kølista som skal sees på Netflix USA. Bare fordi du ikke har sett filmen i videosjappa så betyr det ikke at det ikke finnes snadder. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Klart det, men det er fortsatt mye søppel Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Merkelig at jeg da klarer å ha kontinuerlig 150 usette titler i kølista som skal sees på Netflix USA. Bare fordi du ikke har sett filmen i videosjappa så betyr det ikke at det ikke finnes snadder. Hvordan får du satt filmer i kø? Har snart sett alt som TLC har gitt ut. Snakk om å prioritere kvalitets-TV Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvordan bruker dere netflix US? proxy eller noe sånt? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvordan bruker dere netflix US? proxy eller noe sånt? Jeg bruker unblock-us- Der kan jeg velge mellom flere forskjellige land som US,UK, Canada, Sverige etc. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 kult, men hvordan betaler du? "merker" de ikke at du bruker norsk kort? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 kult, men hvordan betaler du? "merker" de ikke at du bruker norsk kort? Paypal Fikk vel en uke gratis for å teste det ut først. Veldig enkelt å bruke. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 nice! Syntes ikke den norske versjonen var så bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 End credits på Superheltfilmer skjønner jeg, men nå har jo ALLE det. Irriterende. Var det noe særlig end credits på Green Lantern? Ian McKellen og Patrick Stewart vil dukke opp First Class 2, med James McAvoy og Michael Fassbender som karakterene i yngre utgaver igjen. http://www.deadline.com/2012/11/ian-mckellan-patrick-stewart-coming-back-for-x-men-days-of-future-past/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå