AnewZ Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Gå inn i salen med minst mulig forventninger, så kan det hende du blir positivt overrasked hvertfall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Så Argo i oktober, ganske bra film. Elsket Alan Arkin og John Goodman i filmen. Nå har jeg alltid vært fan av Goodman, selv med Rosanne, men geees lenge siden jeg har likt han i en rolle så godt utenfor tv. Filmen er fullt av mange herlige skuespillere i mer eller mindre roller. Clea Duvall, Titus Welliver, Victor Garber, Kyle Chandler, Richard Kind o.s.v. Har du sett noen par amerikanske serier så kjenner man igjen mesteparten av skuespillerne i filmen. Det er kanskje ikke årets must, men av alle nye filmer jeg har sett i år, klart den beste utenom Wreck-It Ralph (hvis man liker animasjon). Cloud Atlas, grei. Looper, grei-bra. Taken 2, meh-grei. Taken 1 ville jeg ha anbefalt å sett på kino, men 2`ern kan heller vente til DVD. Ikke noe å skryte av, og jeg likte 1`ern stort. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ta med deg popcorn og ignorer plotthullene så er Taken 2 en fin popcornfilm 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Eller bare drit i hva alle andre sier, og se den på dine egne premisser. Liker du den, så liker du den. 3 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Phet reklame for en filmskole http://www.youtube.com/watch?v=KgJpmMZY1zM Edit: Så akuratt BBC-filmen The Best of Men Fantastisk bra film. Enorm rolle av Eddie Marsan! Endret 23. november 2012 av Hille Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Noen som har tenkt til å få med seg Laurence Anyways under OIFF denne uka? Herregud, jeg blinksa litt å trudde du sa Lawrence of Arabia. Begynte å ringe rundt for å høre hvem som ville bli med. 2 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Herregud, jeg blinksa litt å trudde du sa Lawrence of Arabia. Begynte å ringe rundt for å høre hvem som ville bli med. Men Laurence Anyways vil du ikke se? Har heldgvis fått solgt billettene nå. Ser filmen på søndag istedet, gleder meg stort! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Jo, den ser spennende ut. Men jeg venter nok til jeg kan se den hjemme. Drar kun på kino for helt spesielle opplevelser. Det er ganske dyrt når man bor utenfor Oslo. Blir fort 400-500 kroner. Endret 24. november 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Blir Laurence Anyways og Spring Breakers på OIFF i kveld. Har store forhåpninger til begge! 1 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Blir Laurence Anyways og Spring Breakers på OIFF i kveld. Har store forhåpninger til begge! Så Spring Breakers i går og skal se Laurence Anyways i morgen, gleder meg veldig! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Var Spring Breakers bra? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ja, hvordan er Spring Breakers? Den ser jo faktisk esktremt intressant ut, til tross for at mine tidlige befatninger med Korine ikke har vært til å hoppe i taket for. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Var Spring Breakers bra? Ja, hvordan er Spring Breakers? Den ser jo faktisk esktremt intressant ut, til tross for at mine tidlige befatninger med Korine ikke har vært til å hoppe i taket for. Jeg synes den var dødsbra, skrev en kjapp minianmeldelse i natt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 hørtes kul ut. Synd at jeg ikke rakk å se den Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg ser årets Johan Falk-filmer denne helga, jeg må si at disse er knallgod underholdning. Svenskene eier oss på spenning/drama. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Svenskene (og danskene) tar oss igjen på så mye når det kommer til krim og spenning på film og tv. Ihvertfall noe som blir lagt merke til utenfor Skandinavia. Så nettopp ferdig Lawless, likte filmen veldig. Nå er jeg fan av mye satt rundt den tiden, og glad i serier satt til amerikanske sørstater med krim i seg. F. eks tv-serien Justified som er glimrende krimdrama satt til Kentucky. Noe tips til noe lignende film? Enten moderne tid, eller 1900-tallet som Lawless? Endret 24. november 2012 av Maury Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Sett The Dark Knight Rises for andre gang. (Skaffet den på Blu-Ray). Sekvensen med Bane og Batman i kloakken må være en av de mest uhyggelige scenene jeg har sett. Visste jo hvordan det ville utarte seg, men satt fortsatt i stolen og dro meg i håret Herre for en film! Også et perfekt tidspunkt for et gjensyn. Hadde glemt mye, og fikk med meg mange flere detaljer i stolen hjemme enn hva jeg fikk med meg i kinosalen. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Fet film ja, men er et par ting som irriterer meg grenseløst også. Noe av det er rett og slett dårlig skrevet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Sett The Dark Knight Rises for andre gang. (Skaffet den på Blu-Ray). Hvor? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jobber i butikk som selger både spill og film. Ikke uvanlig at butikkene har et spill eller en film 4-7 dager før release. Enig i det AnewZ. Synes de tok noen litt for enkle forklaringer på ting, samtidig som to av hovedskuespillerne plutselig fikk en veldig brå slutt. Virker som de fikk dårlig tid enkelte ganger, selv om filmen er over 2t og 30 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå