Snurreleif Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 På hvilken måte? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 En gjeng ufyselige drittunger som ikke bryr seg om noen eller noe, og nærmest torturerer et voksent kjærestepar. Gjør meg temmelig forbanna med tanke på at det finnes noen ungdomsgjenger som dette der ute. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg elsker å bli forbanna av rape and revenge-filmer. Kanskje jeg burde se Last House on the Left igjen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg elsker revenge delen av rape-revenge filmer Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 En gjeng ufyselige drittunger som ikke bryr seg om noen eller noe, og nærmest torturerer et voksent kjærestepar. Gjør meg temmelig forbanna med tanke på at det finnes noen ungdomsgjenger som dette der ute. Du er ikke så veldig stor fan av Funny Games heller da går jeg ut ifra? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Jeg elsker revenge delen av rape-revenge filmer Ingen som fikk "revenge" her, nei. Slutten var relativt dårlig. Ender bare med at begge to blir drept. Når en film bygger og bygger på at det er en som kjemper for livet, og slutter bare med at hun dør på en meningsløs måte, da ender jeg bare med å gå fra filmen forbanna. Honey Power: Å jo. Jeg kan like sånne filmer også, så lenge de får en saftig hevn. Nå har jeg ikke sett Funny Games, though. Endret 11. november 2012 av dobster Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Video: Ridley Scott’s I Am Legend Test Footage http://www.bleedingc...d-test-footage/ Fy faen! Kjipt at de heller valgte døll og stygg CGI fremfor dette, for med dette hadde filmen blitt 654654256465146514561464156146541 ganger fetere. Trist. Aff! Synd de ikke gikk for dette istedet. Som du og Banksy påpeker dro dette filmen draastisk ned. Litt synd. Likte forsåvidt ikke slutten der Will dør. Selv om de fikk fram et poeng, og det hadde en mening, så ble det helt feil. Slutten (Som ikke var på kino) der han rømte med jenta og ungen var den beste i mitt hode. Når han først finner løsningen, og han kan være med å redde verden. Hvorfor skal han ofre seg da? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg elsker revenge delen av rape-revenge filmer Jeg liker rape delen av rape-revenge filmer. 5 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Forøvrig er Eden Lake en av de bedre thrillerne jeg har sett på lenge, nailer stemningen meget godt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Er enig at den var god en stund, men synes slutten var elendig. Endret 11. november 2012 av dobster Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Slutten er vel i stor grad (som resten av filmen) subjektiv, med tanke på tråden i filmen og den underliggende mørke stemningen så kom det vel ikke akkurat som et sjokk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) At en film som Ted ha 7,5 i rating på imdb er for meg en gåte. Endret 11. november 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Det er det ikke. FIlmen var populær på kino, og folk likte den nok til å betale for den. Sikkert noen som da også var villige til å gå inn på IMDB å stemme selv. Dessuten kan jo filmstudioene lett manipulere/skaffe stemmer på filmene sine, noe som de oftest gjør i forkant av en premiere på en storfilm/storsatsing. IMDB er virkelig ikke stedet man burde gå for å få for å få opplyst om bra filmer. Det er så mye tull på den sida som folk ikke er klar over. Endret 11. november 2012 av Maury Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Syns det gir en grei pekepinn jeg. 3 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Så nettopp Total Recall (2012). Andre som er forundra over slutten? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 IMDB er virkelig ikke stedet man burde gå for å få for å få opplyst om bra filmer. Det er så mye tull på den sida som folk ikke er klar over. Man er en idiot om man bruker IMDB som fasit, men det er jaggu meg den beste nettsiden når det gjelder film, for å finne filmtips etc. 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Når jeg ser en eller anna merkelig b-film, og ser ei superheit dame jeg ikke vet navnet på, sjekker jeg IMDB, og googler så "navn nude" 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 IMDB har reddet meg fra frustrasjon så ufattelig ofte når jeg ser en skuespiller og ikke kommer på hva han het eller hvilken film han har vært i. Det er som når man prøver å komme på navnet på en sang. Helt for jævlig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 IMDB er virkelig ikke stedet man burde gå for å få for å få opplyst om bra filmer. Det er så mye tull på den sida som folk ikke er klar over. Som f.eks? 3 Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 IMDb er absolutt en kjempegod side, det eneste for meg som er minus er at man ikke kan stole på ratingene siden alle kan rare der. Smak er gjerne subjektivt. Hadde vært tøft om ratingene der var gjennomsnitt av anerkjente anmeldere. Er Eden Lake og The Last House on the Left skumle? Ser de er delvis skrekk av sjanger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå