Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

håper filmen blir mer som HEAT og collateral, der de får han til å se ut som en proff leiemorder og ikke en halv gal action stjerne

8671911[/snapback]

 

Mhm, ikke noe er tøffere enn kriminelle med stil. Vincent i Collateral og Neil McCauley i Heat er gjennomført profesjonelle, noe som er jævlig fasinerende. Håper vi får servert noen skikkelig gjennomtenkte og troverdige actionsekvenser.

8672461[/snapback]

 

Enig, Tom Cruise som Vincent er rått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter igjen med mange spørsmål etter å ha sett Caché.

 

Er det helt klart hva som faktisk var hemmeligheten her; har noen funnet det riktige svaret?

8677796[/snapback]

Det er ikke noe "riktig" svar per se. Michael Hanekes filmer overlater utrolig mye tolkningsrom til seeren, noe som forutsetter engasjement og refleksjon. Det er nettopp derfor jeg liker den filmen der så godt, for den har fått meg til å tenke så utrolig mye om forskjellige saker og ting :)

Lenke til kommentar

The Machinist er bra, slutten er litt forutsigbar. Jeg vil ikke si at den er fantastisk eller genial, men den er ikke en dårlig måte å tilbringe et par timer på.

 

Den er som er sinnsykt med den filmen er å se hvor ekstrem Bale er i forberedelsene sine. Det er bare sjokkerende første gangen man ser det.

Lenke til kommentar

Mange her som skal på kino å se POTC 3 i helgen da?

Blir en tur på lørdagskvelden for meg. Klarte ikke å få det til på fredagskvelden siden jeg har trening, men filmen blir ikke noe dårligere av den grunn. :p

 

Gleder meg skikkelig til å få sett den. Tror må være årets høydepunkt innen film for meg.

Lenke til kommentar
The Machinist er bra, slutten er litt forutsigbar. Jeg vil ikke si at den er fantastisk eller genial, men den er ikke en dårlig måte å tilbringe et par timer på.

 

Den er som er sinnsykt med den filmen er å se hvor ekstrem Bale er i forberedelsene sine. Det er bare sjokkerende første gangen man ser det.

8681401[/snapback]

Og enda mer imponerende mtp at han gjorde Batman Begins kort tid etter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...