Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Har lyst på den kofferten, men den er litt for dyr for meg som ikke har så mye penger akkurat nå. Til jul blir det mobil, men en eller annen gang skal jeg kjøpe den. Jeg har vel rundt 5-6 av James Bond filmer på VHS, men ingen på DVD ennå, så det passer fint :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den forrige Harry Potter-filmen var knallbra, så hvorfor gi seg?

7312223[/snapback]

Trur mange Harry Potter fans hadde klikka vis de hadde gidd seg

og lage Potter filmene. Fordi det er vel 7 bøker og da forventer alle 7 filmer.

Endret av brd
Lenke til kommentar

Huh? Nå misforstår du. Jeg snakker ikke om at de må slutte å lage filmer for antallets skyld. Når jeg nevnte Bond, så tenkte jeg på det at de bytter ut skuespillere hele tiden fordi de gamle blir... gamle. Det er problemet med Potter-filmene. Radcliffe er 18-19 år gammel innen den syvende filmen er laget ferdig (hvem sier forresten at det ikke skal komme flere bøker?). Det er ikke ubegrenset hvor mye sminke en kan putte på en fyr for å få han til å se ung ut.

EDIT: Jeg så forresten Crash i kveld. En utrolig sterk og god film. Herregud så god den er. Skrev en liten anmeldelse her.

Anbefales absolutt på det aller sterkeste! :thumbup:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Huh? Nå misforstår du. Jeg snakker ikke om at de må slutte å lage filmer for antallets skyld. Når jeg nevnte Bond, så tenkte jeg på det at de bytter ut skuespillere hele tiden fordi de gamle blir... gamle. Det er problemet med Potter-filmene. Radcliffe er 18-19 år gammel innen den syvende filmen er laget ferdig (hvem sier forresten at det ikke skal komme flere bøker?). Det er ikke ubegrenset hvor mye sminke en kan putte på en fyr for å få han til å se ung ut.

7312902[/snapback]

Rowling, forfatteren, har gjort det rimelig klart siden tidlig i serien at hun planla 7 bøker om Harry Potter, hverken mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Meeeeh, på tide at de legger Potter på hylla. Raddcliffe begynner å se ut som en kontor-homo.

7312169[/snapback]

I 2007 (når OOTP) kjem ut er Daniel Radcliffe (Harry) 18 år, Rupert Grint (Ron) 19 år og Emma Watson (Hermione) 17 år. Half-Blood Prince er planlagt i 2008, eg trur den vil komme ut i 2009. Den siste boka er forhåpentlegvis ferdig til neste år. Då vil dei byrje med innspelinga av den siste filmen i 2008/2009, kanskje ferdig i 2010/2011. I 2011 vil Daniel være 23, Rupert 24 og Emma 22. Dei skal då spele karakterar som er 17 år om eg ikkje har rekna veldig feil.

Aldersforskjellen vil være ganske tydeleg, det er ikkje sikkert dei vil være med i alle filmane heller, nye skodespelarar til dei siste filmane ville blitt heilt feil når du har fulgt dei same i 5 år.

Likevel blir det også feil å avslutte med film 5 eller 6, bøkene er ein serie på 7 som har ein avslutning, har dei først tatt utfordringen med å lage filmar til dei første må dei nesten kjøre løpet ut.

Den forrige Harry Potter-filmen var knallbra, så hvorfor gi seg?

7312223[/snapback]

Hehe, det kan diskuterast, men for folk flest var det nok ein veldig bra film ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...