quakie Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har lyst på den kofferten, men den er litt for dyr for meg som ikke har så mye penger akkurat nå. Til jul blir det mobil, men en eller annen gang skal jeg kjøpe den. Jeg har vel rundt 5-6 av James Bond filmer på VHS, men ingen på DVD ennå, så det passer fint . Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Angående eventyrfilmer. Lenge siden jeg har sett det, faktisk i fjor når jeg så Harry Potter and the Prisonor Of Azkaban. Så Pan's Labyrinth må jeg få med meg. Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Noen Harry Potter fans her? Brand new pics Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Meeeeh, på tide at de legger Potter på hylla. Raddcliffe begynner å se ut som en kontor-homo. Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Meeeeh, på tide at de legger Potter på hylla. Raddcliffe begynner å se ut som en kontor-homo. 7312169[/snapback] Men hun blonde var ikke så verst Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Den forrige Harry Potter-filmen var knallbra, så hvorfor gi seg? Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Den forrige Harry Potter-filmen var knallbra, så hvorfor gi seg? 7312223[/snapback] Trur mange Harry Potter fans hadde klikka vis de hadde gidd seg og lage Potter filmene. Fordi det er vel 7 bøker og da forventer alle 7 filmer. Endret 18. november 2006 av brd Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Jeg skal til å se den nye Borat filmen, og kort sagt, jeg gleder driten ut av meg. Men det er ikke Kino filmen, denne er det 5klipte scener i og noe annet, tror jeg skal se den orginale kino versjonen også. Skal også se på Miami Vice i morgen Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Å lage 7 Potter-filmer er jo bare umulig. Raddcliffe sitter ikke fast i en slags syklus hvor han ikke blir eldre. Jeg kan ikke se for meg en Potter-film hvor Raddcliffe er 30 år gammel, og skal forestille en 16-åring. Vær så snill og ikke si at de skal begynne som med Bond. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hvordan kan du sammenlikne det med Bond? Det blir bare sju filmer, akkurat som det skal bli sju bøker. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Huh? Nå misforstår du. Jeg snakker ikke om at de må slutte å lage filmer for antallets skyld. Når jeg nevnte Bond, så tenkte jeg på det at de bytter ut skuespillere hele tiden fordi de gamle blir... gamle. Det er problemet med Potter-filmene. Radcliffe er 18-19 år gammel innen den syvende filmen er laget ferdig (hvem sier forresten at det ikke skal komme flere bøker?). Det er ikke ubegrenset hvor mye sminke en kan putte på en fyr for å få han til å se ung ut. EDIT: Jeg så forresten Crash i kveld. En utrolig sterk og god film. Herregud så god den er. Skrev en liten anmeldelse her. Anbefales absolutt på det aller sterkeste! Endret 18. november 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Sminke, nei, men les graphiques d'ordinateur, my boy. Tror ikke det vil bli et stort problem med Parry Hotter, altså. Tror ikke den franchisen vil gå over 30 år, leom. Endret 18. november 2006 av cun Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Radcliffe skal være med i alle 7 HP-filmene, og dermed basta. Jeg forstår ikke problemet, er det at en 20-åring skal spille en 17-åring? Blowss my toes, assa. NULL PROB. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Vi er jo vandt til at folk i tidlig 30årene spiller highschool jockys. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er vi *spørsmålstegn* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg sier bare Ian Ziering og Luke Perry. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Huh? Nå misforstår du. Jeg snakker ikke om at de må slutte å lage filmer for antallets skyld. Når jeg nevnte Bond, så tenkte jeg på det at de bytter ut skuespillere hele tiden fordi de gamle blir... gamle. Det er problemet med Potter-filmene. Radcliffe er 18-19 år gammel innen den syvende filmen er laget ferdig (hvem sier forresten at det ikke skal komme flere bøker?). Det er ikke ubegrenset hvor mye sminke en kan putte på en fyr for å få han til å se ung ut. 7312902[/snapback] Rowling, forfatteren, har gjort det rimelig klart siden tidlig i serien at hun planla 7 bøker om Harry Potter, hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Meeeeh, på tide at de legger Potter på hylla. Raddcliffe begynner å se ut som en kontor-homo. 7312169[/snapback] I 2007 (når OOTP) kjem ut er Daniel Radcliffe (Harry) 18 år, Rupert Grint (Ron) 19 år og Emma Watson (Hermione) 17 år. Half-Blood Prince er planlagt i 2008, eg trur den vil komme ut i 2009. Den siste boka er forhåpentlegvis ferdig til neste år. Då vil dei byrje med innspelinga av den siste filmen i 2008/2009, kanskje ferdig i 2010/2011. I 2011 vil Daniel være 23, Rupert 24 og Emma 22. Dei skal då spele karakterar som er 17 år om eg ikkje har rekna veldig feil. Aldersforskjellen vil være ganske tydeleg, det er ikkje sikkert dei vil være med i alle filmane heller, nye skodespelarar til dei siste filmane ville blitt heilt feil når du har fulgt dei same i 5 år. Likevel blir det også feil å avslutte med film 5 eller 6, bøkene er ein serie på 7 som har ein avslutning, har dei først tatt utfordringen med å lage filmar til dei første må dei nesten kjøre løpet ut. Den forrige Harry Potter-filmen var knallbra, så hvorfor gi seg? 7312223[/snapback] Hehe, det kan diskuterast, men for folk flest var det nok ein veldig bra film ja. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 I The OC spilte en 25 år gammel kar en 16-åring, om det er i favør for Harry Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 I The OC spilte en 25 år gammel kar en 16-åring, om det er i favør for Harry 7314635[/snapback] Det er da ingenting: Dustin Hoffman var 33 år da han spilte i Little Big Man. Da gikk han fra å være 17 år til 121 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå