Bytex Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Alle de fete hammer filmene med Vincent price, Peter cushing, Christopher Lee er fra 60-70 tallet Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Hva syns dere om In Bruges? Flere av mine venner hater den som pesten, og jeg kan ikke forstå hvorfor :O If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me but I didn't, so it doesn't. Konge film! Må snart få sett den igjen. Endret 6. november 2012 av Cortese Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Horror var best fra 1920-1929, også kommer 30-tallet rett etter der. Horror var generelt best fra 1920-1979, og selv om det kom jævlig mye gull på 80-tallet nådde det liksom ikke opp til årene fra 1920-1979. Ikke i nærheten en gang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Sier du det, ja. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Synes det finnes bra horror fra hvert eneste tiår jeg. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Syns all horror er dårlig jeg. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Syns det er frustrerende med plasseringen av personlig pronomen i setninger om synsing jeg. Endret 6. november 2012 av elevathor 5 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Syns all horror er dårlig jeg. Jeg må nesten si meg helt enig. Jeg tror ikke jeg noensinne har sett en film som virkelig har skremt meg. Man skvetter jo ofte, men jeg har aldri vært genuint redd etter å ha sett en film. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 elevathor: Enkelte som lever i sin egen verden vet du. Hadde litt håp for at World War Z skulle bli en bra zombie-film. Men etter denne traileren og endringen ifra boka så ser dette dessverre ikke lovende ut for min del foreløpig. http://www.youtube.com/watch?v=t3hYKPt0uJQ Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Vanskelig å skjønna hva de tenkte på. Trist, for jeg har alltid vært fan av Brad Pitt, og boka var ganske underholdende. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Har ikke World War Z kommet enda? Hvor lenge har den vært i produksjon nå? 6 år? 3,5 år. Endret 6. november 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Var ment å komme i år mener jeg, men så hey så ville filmstudioet lage en litt mer generisk zombie-film istedenfor. Synd, for World War Z kunne blitt bra film, om det ble gjort i likhet med boka. Filmen har gode skuespillere i birollene som Bryan Cranston, James Badge Dale og David Morse og. Hvis de ikke er kutta ut nå med alt omgjøringene. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hvis jeg likte både Saw og Saw II veldig godt, tror dere jeg vil like de neste? Husker å ha hørt at alle utenom 1 og 2 var dårlige. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Saw II er omtrent på samme nivå som resten synes jeg, bare den første filmen som skiller seg positivt ut. Uansett er det vel bare å se resten og gjøre seg opp sin egen mening? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Ja, skal fortsette på 3-eren på torsdag, første dag kompisen min har fri på jobb. Så de to første med han, også skal vi se ferdig serien. Ville bare ha et greit innblikk i hva jeg burde forberede meg på. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Horror var best fra 1920-1929, også kommer 30-tallet rett etter der. Horror var generelt best fra 1920-1979, og selv om det kom jævlig mye gull på 80-tallet nådde det liksom ikke opp til årene fra 1920-1979. Ikke i nærheten en gang. Er kanskje enig i det du skriver, men så klart ble det laget flere gode filmer på 60 år, enn hva de klarte på ti år. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hvis jeg likte både Saw og Saw II veldig godt, tror dere jeg vil like de neste? Husker å ha hørt at alle utenom 1 og 2 var dårlige. Den første filmen er vel den eneste jeg ville trekt fram som en god film alene. Derimot liker jeg alle filmene, og måten de følger en rød tråd. Kunne til tider vært som én lang film. Ikke noe banesprengende, men fin underholdning. Beste i sin sjanger/målgruppe vil jeg si, med Hostel rett bak. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Yo, filmspesialister. Jeg har en oppgave i særemne som jeg skal gjøre rede for adaptasjonen av Hodejegerne, og jeg trenger nemlig hjelp fra dere. Jeg hadde satt pris på hvis dere kunne hjelpe meg litt. Hva er sjangerkjennetegnene for krim/thriller i film? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Yo, filmspesialister. Jeg har en oppgave i særemne som jeg skal gjøre rede for adaptasjonen av Hodejegerne, og jeg trenger nemlig hjelp fra dere. Jeg hadde satt pris på hvis dere kunne hjelpe meg litt. Hva er sjangerkjennetegnene for krim/thriller i film? Jeg er sikker på at Hodejegerne må være det mest populære særemnet for tiden. Jeg tror 5 stykker i klassen min på 20 elever valgte den. Men les her. Endret 7. november 2012 av Coffey Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Gå for noe litterært heller. Tror jeg var den eneste i klassen som fikk 6'er når jeg hadde særemne. Hun sa hvertfall at det var på et helt annet nivå enn noen av de andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå