Need44speed Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Noen som har sett Non si sevizia un paperino? plukket opp den og death wish + noe mer på dvd. Gleder meg Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Non si sevizia un paperino er helt forbanna konge. Det samme gjelder Death Wish. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 herlig! ser på death wish nå rart å se Goldblum i en sånn rolle Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Indie Game: The Movie Kul dokumentarfilm - anbefales om du likte King of Kong eller bare er generelt fan av spill Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Kult. Skal sjekkes ut, takk for tips. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Siden det er Halloween i dag, endte vi opp med å se to filmer, Nazis at the Center of the Earth og Drag Me To Hell. Den første var skuffende dårlig. For selv til tross for UFOer og robot-Hitler tok den seg selv altfor seriøst, og var aldri tydelig på å være morsom på sin egen bekostning. Den var den type film hvor du ler litt her og der fordi det som skjer i filmen er så utrolig dumt og dårlig gjennomført, men ble aldri noen Braindead. Drag Me To Hell har jeg sett noen ganger før, men var fortsatt like herlig. Men neida, kompisen min mente at Drag Me var noe av det dårligste han hadde sett i sitt liv da "den var altfor seriøs, og prøvde å være så mye mer enn hva den var" imens Nazis at the Center var en kjempemorsom film fordi den var så tydelig en parodi. Huh. Endret 31. oktober 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Når det står Jake Busey istedet for Gary Busey på coveret kan man begynne å tvile. Endret 31. oktober 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Siden jeg nevnte Moonrise Kingdom i går. Bull Murray gjennom Wes Andersons filmer: 2 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Siden det er Halloween i dag, endte vi opp med å se to filmer, Nazis at the Center of the Earth og Drag Me To Hell. Den første var skuffende dårlig. For selv til tross for UFOer og robot-Hitler tok den seg selv altfor seriøst, og var aldri tydelig på å være morsom på sin egen bekostning. Den var den type film hvor du ler litt her og der fordi det som skjer i filmen er så utrolig dumt og dårlig gjennomført, men ble aldri noen Braindead. Drag Me To Hell har jeg sett noen ganger før, men var fortsatt like herlig. Men neida, kompisen min mente at Drag Me var noe av det dårligste han hadde sett i sitt liv da "den var altfor seriøs, og prøvde å være så mye mer enn hva den var" imens Nazis at the Center var en kjempemorsom film fordi den var så tydelig en parodi. Huh. Jeg er enig med han i at Drag Me to Hell er ræv. Nazis at the Center of the Earth har jeg ikke sett enda. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Såklart er du enig med han. Drag Me To Hell er søppel. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 For å dra diskusjonen tilbake en side, vil jeg bare påpeke at Disney ødela ikke Marvel heller når de kjøpte dem opp. Og Pixar har ikke akkurat forandret seg heller. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg trodde Pixar alltid har vært underlagt Disney? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Disney kjøpte Pixar i 2006. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Det var vel Steve Jobs som startet Pixar da han fikk sparken fra Apple. Mener å ha hørt det i en av dokumentarene om han. Pixar har vel hatt et distribusjonssamarbeid med Disney? Jeg trodde Pixar alltid har vært underlagt Disney? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Morbid spørsmål angående Grizzly Man: Det sies jo i filmen at lydtapen hvor Timothy og Amy blir drept av en grizzlybjørn ikke er lekket ut. Jeg finner haugevis av lydklipp som utgir seg for å være ekte, men ingen av dem er like, så jeg tviler egentlig på at noen av dem er det. Noen som vet om det faktisk er mulig å finne lydklippet på nettet? Tviler ekstremt sterkt på det. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Er det mulig å få sett Saw 3D uten 3D effekten? Vil få med meg slutten av filmserien, men har ingen 3D briller liggende. Dessuten synes jeg 3D er helt idiotisk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Så nettopp don't torture a duckling. Dubben var rævva og det var ikke tekstet så jeg gikk glipp av en del. Drepte presten alle kidsa? Hva var motivet hans? Var det på grunn av syndene deres? trodde det var hu rødhåra dama hele tiden Endret 4. november 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Drag me to Hell er faktisk en god film. Å mene at den er dårlig er sinnsykt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Er det mulig å få sett Saw 3D uten 3D effekten? Vil få med meg slutten av filmserien, men har ingen 3D briller liggende. Dessuten synes jeg 3D er helt idiotisk. Jeg så den da uten 3D, så jeg vil tro det går an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå