Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål om fight club her..

Er det Tyler Durden som popper opp flere steder i filmen?

Har sett filmen en 4-5 ganger, men aldri lagt merke til det :hm:

Mulig det er noe tull med fila som eh... noen andre lastet ned..

a>

Ja, opptill flere ganger flasher han inn i 1 frame.

Lenke til kommentar

Eneste Tarrantino filmen jeg ikke har sett er four rooms. Verdt å se?

Åja, den har jeg faktisk ikke sett heller, glemte den. Men den virker ikke noe bra uansett.

Quentin Tarantino har bare regissert én av de fire delene Four Rooms består av. De tre andre er regissert av hendholdsvis Allison Anders, Alexandre Rockwell og Robert Rodriguez.

Jeg synes Anders' og Rockwell's segmenter er relativt midt på treet, mens Rodriguez' segment er noe av det morsomste jeg har sett på film. Tarantino's segment, som avslutter filmen, er også ganske artig.

Filmen er absolutt verdt å se, om enn bare for Rodriguez og Tarantino sine bidrag.

Lenke til kommentar

Jeg har sett Alien og Aliens... Kan jeg da kjøre på med Prometheus i kveld? Eller er det dumt, og jeg burde se treeren og fireren først?

Spar deg for 3 og 4 . Har ikke sett 4, men om den er dårligere enn 3eren som noen sier, må den være grusom.

Alien er veldig bra, Aliens er (i mine øyne) helt grei. Nr tre og fire er bare ræl.

Lenke til kommentar

Snapshot fra filmen Repulsion (1965) av Polanski.

post-118492-0-15572400-1350742750_thumb.png

Hvordan har han fått til å filme tekanna uten at kameraet speiler seg? Det zoomes helt inn. I dag er det jo null problem å retusjere bort et kamera, men dette var i '65.

Endret av Olum
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...