Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Quoter meg selv:

Og bare for å tilføye litt. Den var meget bra!

Var å så Looper på kino i dag. Må si meg enig i reviews som påpeker at traileren er missledende. 'Overraskelsen' var heldigvis positiv.

Det eneste som ødela for filmen var en som satt rett bak meg og knaska på chips. Hver gang det var stille i filmen, så kom det knaskelyder bak..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat sett Resident Evil: Retribution. Herregud for en harryfest av dårlig dialog, overdreven action og dårlig historie. Denne beskrivelsen kunne forsåvidt ha blitt brukt om de forrige filmene også. Cheesy lyd- og bildeeffekter. Kunne fortsatt i lengden.

Dette til tross, så satt jeg gjennom hele filmen. Har sett de forrige, så da har jeg en trang til å se når det kommer nye også, uansett hvor dårlig. Lurer på når jeg skal stoppe, for de filmene her fortsetter jo i all evighet.

Lenke til kommentar

Likte den selv!

Hvilken versjon av das Boot er best? har den som varer 216 minutter. i følge imdb finnes det en versjon på 293 minutter :eek:

Hmmm sitter her med en versjon som varer 2t og 30 min. Vis jeg ikke har sovnet helt enda, er det bare 150 minutter :hmm:

edit: den på 293 minutter ser jo ut som serie? Hentet fra IMDB: Germany: 50 min (6 episodes) | USA: 293 min (DVD)

6 episoder på ca. 50 minutter?

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Das Boot var originalt filmet som en mini-serie på 293 minutter, men så ble den skamklipt for og lanseres på kino, som da er denne to-og-en-halvtimes-versjonen. Senere ble det klippet sammen en versjon som var nærmere den originale mini-serien, en versjon på 209 minutter, som fikk stempelet "Director's Cut". Men det er da egentlig mini-serie-versjonen som er slik den originalt var tiltenkt, og det er den som er den egentlige director's cuten.

Dette er den eneste versjonen jeg har sett, og den anbefales på det varmeste. Her virket intet overflødig, og timene gikk unna som bare det. En fantastisk film!

Lenke til kommentar

Tror jeg blir pent nødt til å skaffe meg den Directors Cut versjonen i det minste ja...

Følte ikke at noe manglet når jeg så den 2,5 timers versjonen jeg har, men etter å fått snusen i dette så må jo hvertfall den nesten 1 time lengere versjonen sees også

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...