smøllj Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Popcorn er oppskrytt. Potetgull er tusen gang bedre. Moving on. Pottis er fy-fy på kino. Knaser alt for mye 1 Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hellraiser 1-8 i hus her nå, har kun sett deler av første, hele 2er`n og hele 3`ern. Så det blir kanskje en "Hellraiseristisk" høstferie nå i helgen.. Feiret i massiv stil med å kjøpe Pinhead-skjorte til X-Box avataren min. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Litt off-topic, ikke heeelt film, men på høyde med popcorndiskusjonen! hehe.. Skal være noe fest i helgen hvor temaet er film.. Jeg og fruen skal delta.. Noen som vet om noen bra butikker Oslo/omegn hvor man kan kjøpe kostymer? Noen tips til hva man kan kle seg ut som? Takk, takk! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Litt off-topic, ikke heeelt film, men på høyde med popcorndiskusjonen! hehe.. Skal være noe fest i helgen hvor temaet er film.. Jeg og fruen skal delta.. Noen som vet om noen bra butikker Oslo/omegn hvor man kan kjøpe kostymer? Noen tips til hva man kan kle seg ut som? Takk, takk! Dere blir uten tvil festens midtpunkt. 5 Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Litt off-topic, ikke heeelt film, men på høyde med popcorndiskusjonen! hehe.. Skal være noe fest i helgen hvor temaet er film.. Jeg og fruen skal delta.. Noen som vet om noen bra butikker Oslo/omegn hvor man kan kjøpe kostymer? Noen tips til hva man kan kle seg ut som? Takk, takk! Standard som ligger rett ved Stortinget er det første stedet jeg kommer på. Lenge siden jeg har måttet kjøpe noe sånt, så husker ikke hvilke andre steder som er verdt å sjekke ut. Skal dere kle dere ut som noe fra samme film? Jeg kledde meg ut som "the dude" fra The Big Lebowski sist jeg måtte på en sånn fest, var genialt, kunne gå i morgenkåpe på fest. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 http://www.youtube.com/watch?v=tgPAQnQAcpk Fuck. Yes. 4 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Gleder meg! __________________________________________ Scary shit, dette her. Noen som har sett den? http://www.youtube.com/watch?v=pgYxydrVlDk Endret 11. oktober 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Så 1.33 sekunder av trailer før jeg skrudde av, for denne filmen vil jeg se. Vil spoiles minst mulig(alle vet at det er de siste sju sekundene av traileren som spoiler\viser det beste av filmen ) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Redbandtrailer her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1315280&view=findpost&p=19682132 Gleder meg som F. Skal sees på kino. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Fjomser altså. Jeg likte, første delen spesielt, av Halloween (2007) ganske så godt og har sett filmen flere ganger. :nei2: Håper for din del at du har sett orginalen minst ti ganger for hver eneste gang du har sett remaken. Altså, har du sett den 4 ganger håper jeg du har sett orginalen 40 gangerb... minst. Jeg så Fast Five i natt og den var jævlig fet. Lå langt nærmere The Italian Job og Ocean's-trilogien enn de forrige Fast and the Furious-filmene, noe som er bra da de fire andre er sinnsykt flaue, kjipe, dølle, mongo, pinlige filmer. Og i motsetning til de andre filmene passet også denne andre enn 26 år gamle Volvo 240-rånere og de 14 år gamle kjærestene deres. Positiv overraskelse som faen! Endret 12. oktober 2012 av Video Girl 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Likte Fast Five jeg også, så skjønner entusiasmen. Dog er min favoritt Tokyo Drift! Ikke grunnet historien, eller (de elendige) skuespillerprestasjonene. Det som gjør at jeg liker den er realismen. Minimalt med dataanimasjon og filmtriks, sammenlignet med de andre filmene. Har sett litt behind the scenes, og da ser man hvor lite som er gjort i ettertid. Og ikke rart, da det finnes mange fantastiske driftere her i verden! Som en ren bilfilm er Tokyo Drift den beste i min mening. Hjelper på at jeg liker bilene ganske godt der også. Litt mer morro med en 350z sidelengs enn en standard V8er langs motorveien. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Synes ingen av Fast & the Furious-filmene er imponerende som bilfilmer. Kjipe biler er et av stikkordene for de fire første filmene, spør du meg. Finnes 2546k bilfilmer jeg heller ser enn å se en av de fire første filmene igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Bleh, Fast and Furious. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Kommer ikke på så mange gode bilfilmer igrunn. En ting er selve bilene, men få der du har gode kameravinkler, bra kameraføring, god kvalitet og som oftest bra musikk. Historie er ikke alltid så viktig. Ser også at jo mer ukjent bilfilmene er, jo mer drastisk dropper skuespillet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Tjah... Gone in 60 Seconds (orginalen, om det skulle være noen tvil), Bullitt, The Gumball Rally, Duel, The Driver, Death Proof, Death Race 2000, The Cannonball Run, Vanishing Point, Smokey and the Bandit, Le Mans, The Wraith, The Love Bug, American Graffiti, Mad Max 2, Taxi og The Italian Job (orginalen, om det skulle være noen tvil) for å nevne noen. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Kan skylde på at jeg er trøtt siden jeg ikke husket fler, så enig i mange der. Gone in 60 seconds (originalen) og The Italian Job (Begge, forsåvidt) liker jeg godt. Le Mans liker jeg også, om vi tenker på samme film. Resten skal jeg sjekke ut! Og siden Stallone er en av mine helter, må man digge Driven også Endret 12. oktober 2012 av uTukt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Strengt tatt trenger man ikke digge stort annet enn Rambo-filmene og Expendables Og Cobra, såklart. Endret 12. oktober 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Rocky? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Rocky, Rambo, Expendables, Judge Dredd, Cliffhanger. Kunne sikkert hoppet innom IMDB og sjekket resten. Folk kan si hva de vil om filmene hans, men jeg liker fyren. Han kan prestere! edit: Haha, hvem kan glemme "Stop, or my mom will shoot" . Endret 12. oktober 2012 av uTukt Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Har veldig sansen for Sylvester Stallone selv. Spilt i mye fett. Death Race 2000, First Blood, Rambo (4), Rocky IV, Cobra, Over the Top, Tango & Cash og The Expendables er vel favorittene, men har sansen for de andre Rambo-filmene og. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå