Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt off-topic, ikke heeelt film, men på høyde med popcorndiskusjonen! :p hehe..

Skal være noe fest i helgen hvor temaet er film.. Jeg og fruen skal delta.. Noen som vet om noen bra butikker Oslo/omegn hvor man kan kjøpe kostymer? Noen tips til hva man kan kle seg ut som? :)

Takk, takk!

Lenke til kommentar

Litt off-topic, ikke heeelt film, men på høyde med popcorndiskusjonen! :p hehe..

Skal være noe fest i helgen hvor temaet er film.. Jeg og fruen skal delta.. Noen som vet om noen bra butikker Oslo/omegn hvor man kan kjøpe kostymer? Noen tips til hva man kan kle seg ut som? :)

Takk, takk!

215px-Human-Centiped-poster.jpg

Dere blir uten tvil festens midtpunkt. :D

• Liker 5
Lenke til kommentar

Takk, takk!

Standard som ligger rett ved Stortinget er det første stedet jeg kommer på. Lenge siden jeg har måttet kjøpe noe sånt, så husker ikke hvilke andre steder som er verdt å sjekke ut.

Skal dere kle dere ut som noe fra samme film? Jeg kledde meg ut som "the dude" fra The Big Lebowski sist jeg måtte på en sånn fest, var genialt, kunne gå i morgenkåpe på fest.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Så 1.33 sekunder av trailer før jeg skrudde av, for denne filmen vil jeg se. Vil spoiles minst mulig(alle vet at det er de siste sju sekundene av traileren som spoiler\viser det beste av filmen )

Lenke til kommentar

Fjomser altså. Jeg likte, første delen spesielt, av Halloween (2007) ganske så godt og har sett filmen flere ganger.

:nei2:

Håper for din del at du har sett orginalen minst ti ganger for hver eneste gang du har sett remaken. Altså, har du sett den 4 ganger håper jeg du har sett orginalen 40 gangerb... minst.

Jeg så Fast Five i natt og den var jævlig fet. Lå langt nærmere The Italian Job og Ocean's-trilogien enn de forrige Fast and the Furious-filmene, noe som er bra da de fire andre er sinnsykt flaue, kjipe, dølle, mongo, pinlige filmer. Og i motsetning til de andre filmene passet også denne andre enn 26 år gamle Volvo 240-rånere og de 14 år gamle kjærestene deres. Positiv overraskelse som faen!

Endret av Video Girl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Likte Fast Five jeg også, så skjønner entusiasmen. Dog er min favoritt Tokyo Drift! Ikke grunnet historien, eller (de elendige) skuespillerprestasjonene. Det som gjør at jeg liker den er realismen. Minimalt med dataanimasjon og filmtriks, sammenlignet med de andre filmene. Har sett litt behind the scenes, og da ser man hvor lite som er gjort i ettertid. Og ikke rart, da det finnes mange fantastiske driftere her i verden! Som en ren bilfilm er Tokyo Drift den beste i min mening.

Hjelper på at jeg liker bilene ganske godt der også. Litt mer morro med en 350z sidelengs enn en standard V8er langs motorveien.

Lenke til kommentar

Tjah... Gone in 60 Seconds (orginalen, om det skulle være noen tvil), Bullitt, The Gumball Rally, Duel, The Driver, Death Proof, Death Race 2000, The Cannonball Run, Vanishing Point, Smokey and the Bandit, Le Mans, The Wraith, The Love Bug, American Graffiti, Mad Max 2, Taxi og The Italian Job (orginalen, om det skulle være noen tvil) for å nevne noen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan skylde på at jeg er trøtt siden jeg ikke husket fler, så enig i mange der. Gone in 60 seconds (originalen) og The Italian Job (Begge, forsåvidt) liker jeg godt. Le Mans liker jeg også, om vi tenker på samme film. Resten skal jeg sjekke ut!

Og siden Stallone er en av mine helter, må man digge Driven også :D

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...