Coffey Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg tror ikke denne tråden kan eksistere uten minst én popkorn-diskusjon per 6 måneder, forresten. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 popcorn med oboy pulver! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Popcorn er oppskrytt. Potetgull er tusen gang bedre. Moving on. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Så akkurat Lord of the Flies (1990). Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 At potetgull er bedre gjør ikke popcorn noe vondere. Popcorn er suverent og potetgull er enda mer suverent. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Grunnen til at jeg synes Popcorn er såpass godt, er av den enkle grunnen at jeg kun spiser det når jeg er på kino, altså, sjelden Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 popcorn med oboy pulver! Thewhatnow? Anyway, potetgull er sjefere enn popcorn, men popcorn er fortsatt veldig sjeft. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Popkorn med sjokolade er godt, er hva han prøver å si. I Nord-Amerika får man et mye større utvalg av popkorn, og både sjokolade og smeltet smør er godt på toppen. Ikke minst er det ofte gratis påfyll! Det ser man ikke i Norge, det gitt. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) På folketeateret kostet det søren meg 40kr for et sylinder med popcorn. Latterlig. et veldig tynt sylinder altså, Endret 9. oktober 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvem faen går ut av kinoen midt i filmen for å fylle på popcornet sitt, da? Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det lurer jeg på og. Selb når jeg er hjemme passer jeg på og tusle på dass før filmen og finner frem det jeg trenger, sånn at jeg slipper og sette filmen på pause. For selv det er irriterende som bare faen. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Liker ikke popcorn jeg, aldri gjort det... Sånn for å være litt on-topic satser jeg på å få sett Taken 2 i morgen. Har små forventninger, selv om jeg digget den første. Ikke lest noen anmeldelser og bare sett en trailer. Håper den innfrir. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Popkorn med sjokolade er godt, er hva han prøver å si. I Nord-Amerika får man et mye større utvalg av popkorn, og både sjokolade og smeltet smør er godt på toppen. Ikke minst er det ofte gratis påfyll! Det ser man ikke i Norge, det gitt. Har vært på kino flere ganger i USA og det slår ikke kino-opplevelsen min i Bangkok. Der fikk man servert mat før filmen, gratis drinker, brus og popkorn. I tillegg hadde man en egen knapp på siden av setet (sofaen) som man trykket på, og så kom det en kar å fylte på popkorn/brus. Alt til den nette summen av 90kr Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Popkorn med sjokolade er godt, er hva han prøver å si. I Nord-Amerika får man et mye større utvalg av popkorn, og både sjokolade og smeltet smør er godt på toppen. Ikke minst er det ofte gratis påfyll! Det ser man ikke i Norge, det gitt. Har vært på kino flere ganger i USA og det slår ikke kino-opplevelsen min i Bangkok. Der fikk man servert mat før filmen, gratis drinker, brus og popkorn. I tillegg hadde man en egen knapp på siden av setet (sofaen) som man trykket på, og så kom det en kar å fylte på popkorn/brus. Alt til den nette summen av 90kr Så det gikk servitører rundt i kinosalen mens filmen gikk og fylte opp popkorn/brus? Høres utrolig irriterende ut 4 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hvem faen går ut av kinoen midt i filmen for å fylle på popcornet sitt, da? Jeg så Toy Story 1 og 2 på kino i Canada før 3-ern kom ut, og da fylte jeg opp popkornet mellom filmene. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Popkorn med sjokolade er godt, er hva han prøver å si. I Nord-Amerika får man et mye større utvalg av popkorn, og både sjokolade og smeltet smør er godt på toppen. Ikke minst er det ofte gratis påfyll! Det ser man ikke i Norge, det gitt. Har vært på kino flere ganger i USA og det slår ikke kino-opplevelsen min i Bangkok. Der fikk man servert mat før filmen, gratis drinker, brus og popkorn. I tillegg hadde man en egen knapp på siden av setet (sofaen) som man trykket på, og så kom det en kar å fylte på popkorn/brus. Alt til den nette summen av 90kr Så det gikk servitører rundt i kinosalen mens filmen gikk og fylte opp popkorn/brus? Høres utrolig irriterende ut Det var en liten luksussal, og de var enormt gode til å ikke bli lagt merke til, så det fungerte ypperlig! Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Hvem faen går ut av kinoen midt i filmen for å fylle på popcornet sitt, da? Jeg så Toy Story 1 og 2 på kino i Canada før 3-ern kom ut, og da fylte jeg opp popkornet mellom filmene. Det høres jo helst perfekt ut. Hadde kost meg glugg ihjel. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Trenger alltid kjempeklumper eller dunderklumper eller hva det heter nå, når jeg går på kino. En med salt og en sur pose. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det var en liten luksussal, og de var enormt gode til å ikke bli lagt merke til, så det fungerte ypperlig! Er det noe asiatiske servitører kan, så er det å ikke synes. Jeg var på Dinner i Oslo, og hver gang jeg snudde meg vekk fra vannglasset mitt, selv det korteste øyeblikk, så ble det fylt opp av en servitør som allerede var halveis på vei mot kjøkkenet når jeg snudde meg tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå