Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Popkorn med sjokolade er godt, er hva han prøver å si.

I Nord-Amerika får man et mye større utvalg av popkorn, og både sjokolade og smeltet smør er godt på toppen. Ikke minst er det ofte gratis påfyll! Det ser man ikke i Norge, det gitt.

Har vært på kino flere ganger i USA og det slår ikke kino-opplevelsen min i Bangkok. Der fikk man servert mat før filmen, gratis drinker, brus og popkorn. I tillegg hadde man en egen knapp på siden av setet (sofaen) som man trykket på, og så kom det en kar å fylte på popkorn/brus. Alt til den nette summen av 90kr :p

Lenke til kommentar

I Nord-Amerika får man et mye større utvalg av popkorn, og både sjokolade og smeltet smør er godt på toppen. Ikke minst er det ofte gratis påfyll! Det ser man ikke i Norge, det gitt.

Har vært på kino flere ganger i USA og det slår ikke kino-opplevelsen min i Bangkok. Der fikk man servert mat før filmen, gratis drinker, brus og popkorn. I tillegg hadde man en egen knapp på siden av setet (sofaen) som man trykket på, og så kom det en kar å fylte på popkorn/brus. Alt til den nette summen av 90kr :p

Så det gikk servitører rundt i kinosalen mens filmen gikk og fylte opp popkorn/brus? Høres utrolig irriterende ut :p

• Liker 4
Lenke til kommentar

Så det gikk servitører rundt i kinosalen mens filmen gikk og fylte opp popkorn/brus? Høres utrolig irriterende ut :p

Det var en liten luksussal, og de var enormt gode til å ikke bli lagt merke til, så det fungerte ypperlig!

Lenke til kommentar

Hvem faen går ut av kinoen midt i filmen for å fylle på popcornet sitt, da?

Jeg så Toy Story 1 og 2 på kino i Canada før 3-ern kom ut, og da fylte jeg opp popkornet mellom filmene.

Det høres jo helst perfekt ut. Hadde kost meg glugg ihjel.

Lenke til kommentar

Det var en liten luksussal, og de var enormt gode til å ikke bli lagt merke til, så det fungerte ypperlig!

Er det noe asiatiske servitører kan, så er det å ikke synes. Jeg var på Dinner i Oslo, og hver gang jeg snudde meg vekk fra vannglasset mitt, selv det korteste øyeblikk, så ble det fylt opp av en servitør som allerede var halveis på vei mot kjøkkenet når jeg snudde meg tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...