co2 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Raiders of the lost ark er dårlig? 7 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Så Real Steel på søndag. Veldig god film synes jeg. Fett med roboter som sloss! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 huff å huff. Dette gjelder både film og musikk i dag. Det meste er dårlig i dag. Blir kun laget for å tjene raske penger. Ble gjort i 1981 også. Litt mer å lage oppfølgere av i dag enn den gang. I tillegg er det litt vel kostbart i dag å investere i film. Å be folk om å risikere egne penger og arbeidsplass for å satse på et helt nytt konsept, når publikum gjennom handling sier de heller vil ha oppfølgere - vel det er nok litt enklere å be om på et forum enn å praktisere selv. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Raiders of the lost ark er dårlig? Toppen middelmådig. Indiana Jones fenget meg aldri. Standard eventyrfilm, skiller seg ikke ut nevneverdig. Endret 9. oktober 2012 av Skurupu 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kjøpt Prometheus på BD i går, og ble rett og slett underholdt fra start til slutt. Hadde håpet på litt lere svar i forhold til Alien filmene, men det er vel duket for en oppfølger tenker jeg Samtidig håper jeg Colonial Marines spillet også drar med seg litt fra Prometheus eller noe, hadde vært litt fett. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Raiders of the lost ark er dårlig? Toppen middelmådig. Indiana Jones fenget meg aldri. Standard eventyrfilm, skiller seg ikke ut nevneverdig. Helt enig. Har aldri hatt sansen for den, noe som er en ren risiko å si høyt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Så The Expendables 2 i går. Morsom og underholdende popcornfilm (hadde dog ikke popcorn ) med mye nostalgi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Popcorn er så ekstremt oppskrytt. Lenke til kommentar
Gotchya Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Popcorn er så ekstremt oppskrytt. Åja? Hva vil du frem til? 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Popcorn er så ekstremt oppskrytt. Åja? Hva vil du frem til? Ja, hva faen er problemet ditt? Komme her og si at popcorn ikke er godt, du liksom. Endret 9. oktober 2012 av Coffey 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Popcorn er JÆVLIG godt. 3 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Popcorn er billig og godt, og bør faktisk følge med alle filmer! 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Selv nyter jeg salte griseører når jeg ser på film. Mmmmmm..... Lenke til kommentar
Spider Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Popcorn er digg. Inntil du setter et flak fast øverst i halsen. Gjerne bak mandlene. Da er popcorn noe dritt. Endret 9. oktober 2012 av elevathor 2 Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Popcorn er godt, men det passer egentlig dårlig til film i og med at det knaser så mye når man spiser det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Popcorn kurerer også fyllesyke, for min del! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Popcorn er godt, men det passer egentlig dårlig til film i og med at det knaser så mye når man spiser det. 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Styrer unna all slags knasegodteri når jeg ser film. Smågodt funker greit. Raiders of the lost ark er dårlig? Are there any women here today? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Monty Python for life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå