Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, så er hodefasongen til godeste 47 litt ulik også. Ser forsåvidt grei nok ut, den strekkoden, men det er lett å se at den er litt større på spill-47 i forhold til film-47. I allefall i forhold til størrelsen på hodet. Ble litt lite synlig på Olyphant.

 

EDIT: Forresten, jeg tror ikke Olyphant skal ha noen problemer med å spille kald. Jeg får frysninger hver gang han går nedover gata i Deadwood. :ph34r:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Jeg tror det er vinkelen som er feil, og at plasseringen er ganske riktig. De ville ikke bommet på noe sånt.

8664740[/snapback]

Hvis dere ser paa plasseringen av strekkoden i forhold til formen paa hodet vil dere se at det er en "grop" rett nedenfor den (der hodeskallen ender og nakken begynner). I forhold til denne gropen vil tatoveringen vaere riktig plassert.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er vinkelen som er feil, og at plasseringen er ganske riktig. De ville ikke bommet på noe sånt.

8664740[/snapback]

Hvis dere ser paa plasseringen av strekkoden i forhold til formen paa hodet vil dere se at det er en "grop" rett nedenfor den (der hodeskallen ender og nakken begynner). I forhold til denne gropen vil tatoveringen vaere riktig plassert.

8665860[/snapback]

Poeng. Vinkelen gjør at man ser mye mer av hodet på 47 enn Olyphant (sannsynligvis var ikke personen som tok bildet særlig høy), men den ser bra ut.

 

Det blir spennende å se hvordan Olyphant ser ut som skummel, men jeg er ikke bekymret:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
0000034474_20061021000209.jpg
Lenke til kommentar

Det er vel rivende likegyldig om den er plassert eller om den ser ut som en ispinne eller en elefant eller har rosa farge. Gah! Tullinger alle sammen. :tease:

 

EDIT: Her er en spoof av

. Videoen er en del av en serie, men den er mer av den typen at man bare kan hoppe inn midt inni. Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Er det ein morsom actionfilm, ein actionfylt komedie, eller noko midt i mellom?

8668369[/snapback]

Blandingen av action og komedie er litt tricky. Jeg vil ikke kalle det en actionkomedie, slik som f eks Rush Hour, men heller ikke en komedie med action-elementer. Det er mer av en komedie med actionparodier. ^^

 

Uansett, vær innstilt på en komedie, så kan du kose deg med litt action.

Lenke til kommentar
Olyphant er skinhead og i mørk dress og ser allikevel ut som mors beste barn på det bildet der. Skeptisk.

8665582[/snapback]

 

Men det er jo ikke et bilde fra filmen. Han kan da ikke være sint og sur hele tiden ellers også, vel? :wee:

 

Igjen, Deadwood. Der er han kald som (veldig nedkjølt) stål.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Er mer Luc Besson (Kiss of the Dragon, Taxi, The Transporter, Transporter 2, Taxi, Danny the Dog, Banlieue 13) jeg har problemer med. Sier ikke at alle disse filmene er dårlig. De er bare ikke i nærheten av slik jeg vil ha Hitman.

 

Olyphant er ganske hard i Go og The Girl Next Door også, men... Det er kanskje en annen type 'hard' enn den vi vil ha av Agent 47. Uansett så er jeg bare glad vi slipper Vin Disel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...