Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har sett 90 minutter? Tenkte å dra på kino for å se den i morgen.

Skulle til å spørre om hvilken film jeg burde se i kveld, 90 minutter eller Mer eller mindre mann. Med mindre noen har sett begge og har noen innvendinger tror jeg det blir sistnevnte.

 

EDIT:

 

Det ble til at jeg så 90 minutter allikevel. Jeg synes filmen var bittelitt bedre enn jeg trodde. Godt skuespill fra både hovedroller, biroller og tilogmed barn, noe jeg setter ekstra pris på når det gjelder norsk film. Filmen gjorde, ikke overraskende, et stort inntrykk der og da, men jeg sitter ikke igjen med så mye nå etterpå. Litt sånn "what's the point?", men alt i alt en grei film, følte ikke jeg kastet bort penga. 7/10

Endret av thesinner
Lenke til kommentar

Har ikke sett 90 minutter, annet en det "kontroversielle" klippet som DB la ut. Sikkert en bra film og alt det, men medias opphausing som om dette er det verste i filmhistorien blir jeg lei av. Finn andre overskrifter å provosere med.

 

Husk å si ifra om den faktisk er bra da.

Jeg synes ikke filmen var så "rå" og grusom som det står om i media. Den var derimot ganske realistisk og jeg synes det var en god film. Et par ting jeg stusset på, men sånn er det alltid. Den er verdt en titt, men jeg hadde nok ikke dratt om jeg ikke hadde gratisbillett.

Lenke til kommentar

Har ikke sett 90 minutter, annet en det "kontroversielle" klippet som DB la ut. Sikkert en bra film og alt det, men medias opphausing som om dette er det verste i filmhistorien blir jeg lei av. Finn andre overskrifter å provosere med.

 

Husk å si ifra om den faktisk er bra da.

Jeg synes ikke filmen var så "rå" og grusom som det står om i media. Den var derimot ganske realistisk og jeg synes det var en god film. Et par ting jeg stusset på, men sånn er det alltid. Den er verdt en titt, men jeg hadde nok ikke dratt om jeg ikke hadde gratisbillett.

Hvordan er filmen i forhold til mannsrollen? Veldig dømmende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...