Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

...Mens vi prater om Sly: Noen her som har sett D-Tox? Overalt har den fått middelmådig kritikk - men jeg likte den da ganske godt, jeg. Hadde en veldig fin "feel". Ble kanskje litt åpenbar litt for tidlig, men det var fortsatt en fin film, IMO.

8659204[/snapback]

 

Da har vi samme inntrykk av D-Tox, trodde første gangen det hadde med lave forventninger å gjøre. Men jeg har sette den et par ganger etter det igjen og den holder seg ganske godt faktisk :thumbup:

 

 

Edit:

Vet ikke om du har sett denne Seven "klonen" (stemmningen og det meste er ganske likt): Resurrection, med Christopher Lamert og regissert av Russell Mulcahy (begge fra Highlander). Den er heller ikke dum, en av de aller beste filmene som kom etter Seven som omhandler stort sett det samme, ta en titt tror ikke du vil bli skuffet.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Ah, jo da er vi ikke uenige alikvel.

 

Kanskje begynne å lese litt mer enn bare posten over  :D

8663694[/snapback]

 

Jeg har brukermanualen til hvordan man skal tolke Stefans poster. Den går på rundgang blant forumets brukere og jeg er sistemann i moderatorteamet som har memorisert den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har brukermanualen til hvordan man skal tolke Stefans poster. Den går på rundgang blant forumets brukere og jeg er siste i moderatorteamet som har memorisert den.

8663870[/snapback]

Den burde kanskje blitt filmatisert? :hmm:

8663897[/snapback]

 

Jeg holder på med manuset as we speak.

Lenke til kommentar
Edit:

Vet ikke om du har sett denne Seven "klonen" (stemmningen og det meste er ganske likt): Resurrection, med Christopher Lamert og regissert av Russell Mulcahy (begge fra Highlander). Den er heller ikke dum, en av de aller beste filmene som kom etter Seven som omhandler stort sett det samme, ta en titt tror ikke du vil bli skuffet.

8662525[/snapback]

 

Ahh, denne husker jeg såvidt. Veldig mørk, spennende og brutalt, og minnet meg mye om mesterverket Se7en, selv om det er lenge siden jeg så den. Husker dog veldig godt en scene hvor man jakter på morderen inne i et eller annet kunstatelier. Der skvatt jeg som faen.

Lenke til kommentar

Hmm, den strekkoden synes jeg ikke passet helt. Burde vært en millimeter lenger ned, og kanskje litt større.

 

Noe som er viktig med Hitman-filmen: Han må være kald. Det må ikke bli noe Bond-tull, à la at han forelsker seg og sånt. Fyren kom på rulleband. Han har ingen følelser. Olyphant må se skummel ut hele tiden. Han må se så skummel ut, hele tiden, at han kommer til å få øyebryn-kreft etter filmen er ferdig innspilt. Først da kan filmen bli bra. Historie og alt det tullet der kommer etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...