Kontorstol Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Du tok poenget ja Tror ikke jeg hadde maktet å sett dette her selv om jeg hadde fått betalt for det. Samme her. Husker hvor tungt det var å se Stalker, og den er en kortfilm i forhold. Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Lenge siden jeg har sett Stalker nå. På tide å se den igjen. Suveren film! 1 Lenke til kommentar
per_kAre Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 En film jeg absolutt anbefaler er the intouchables (2011) !! 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 En film jeg absolutt anbefaler er the intouchables (2011) !! Støtter den. Meget bra og ikke minst rørende film. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg har sett Sátántangó og syntes den var veldig god. Kommer til å se den igjen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Michael Clarke Duncan er død. FML. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Noen som har sett The Longest Night in Shanghai? Litt keen på å se den, men vet ikke om det er verdt å bestille den på DVD eller ikke. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg har sett Sátántangó og syntes den var veldig god. Kommer til å se den igjen. Såpass, ja? Hmm, vet ikke om jeg skal gidde å se den eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 RIP Hal David , skrev teksten til sangen....... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Så traileren på vgtv først, men ser den er linket til på forumet også så qouter bare. Nye til Tommy Wirkola http://youtu.be/2sYngYYVNmE Hva synes folket her da? Jeg for min del gleder meg, og har troen på at dette blir bedre enn Van Helsing og lignende. Også utrolig gøy å se at Wirkola får litt budsjett å leke seg med. Hatt sansen for både fyren (no homo?) og filmene hans. Og ikke til å putte under en stol at Jeremy Renner er i siget for tiden. Bourne Legacy, Mission Impossible, The Avengers, og sikkert flere jeg ikke husker. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Du tok poenget ja Tror ikke jeg hadde maktet å sett dette her selv om jeg hadde fått betalt for det. Du kan ikke se fem minutter av en film og så dømme den utifra det, hvert fall ikke når filmen er 7.5 timer lang. Dog klippet gir et godt inntryk av hvor sakte filmen går. Kvaliteten var skit, og jeg hadde synes det var en utrolig kjedelig film jeg også, hadde jeg måtte sett den i så dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Nye til Tommy Wirkola. Hva synes folket her da? Jeg for min del gleder meg, og har troen på at dette blir bedre enn Van Helsing og lignende. Også utrolig gøy å se at Wirkola får litt budsjett å leke seg med. Hatt sansen for både fyren (no homo?) og filmene hans. Den ser ikke akkurat ut som en god film. Jeg husker jeg koste meg med Van Helsing en gang, men da var jeg 12 år gammel. Det er absolutt kult at en nordmann får lage storfilm, og det kan for all del bli en real popkornfilm. Men ... Endret 5. september 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kjøpte The Avengers i dag, så da skal endelig jeg også få sett denne filmen Forventningene er mildt sagt helt der oppe! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Alle de tidligere Wirkola-filmene har jo vært tungt basert på (nord)norsk humor..lurer på hvordan det går i en ren engelsk-talende film med kjente skuespillere istedet for den faste gjengen med Stig-Frode, Rock Fjeldstad osv. Endret 5. september 2012 av Bytex Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Angående Hans og Grete: R vs PG13 "I saw two different showings of it. The first one was definitely the Rated R version. Good humor, good action, great fight scenes, awesome dynamic between Renner and Arterton. I loved it so much the first time, I made a group of friends go to the second screening the next week. But the next week, they had heavily edited it and turned it into a PG-13 film. If they keep it R, it's gonna be great. Silly, but actiony and fun. If it's PG13, it won't be worth it. Let's hope it's an R rating." Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hva slags nettside bruker dere for å holde styr på filmene dere har sett? Altså sånn at du kan ha en profil og legge til alle du har sett. Har sett på moviie.com, men jeg synes å huske å ha registrert meg på en annen side, men kommer ikke på hva den siden het.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Filmen ser jo identisk ut som resten av sjangerfilmene. Van Helsing, Snow white and the huntsman, Brothers Grimm osv. Har jo faktisk hentet Peter Stomare som ut i fra traileren har nærmest lik rolle her som i sistnevnte. Men den kan bli kul, dog sjansen på vås som resten av nevnte filmer er absolutt tilstede. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kjøpte The Avengers i dag, så da skal endelig jeg også få sett denne filmen Forventningene er mildt sagt helt der oppe! Da er vi to. Ble aldri noe kinotur på meg og etter at stort sett alle jeg kjenner og kritikere sier den er dødsbra så er forventningene skyhøye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå