Need44speed Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 satantango antar jeg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Skjønner at posten over meg er en overdrivelse, men hvilken film er det du snakker om? Satantango. Endret 2. september 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Folk her ejakulerer omtrent i halsen på hverandre når de forteller hverandre at de har sett denne filmen. 4 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Folk her ejakulerer omtrent i halsen på hverandre når de forteller hverandre at de har sett denne filmen. Jeg har eid filmen i snart 1,5 år, og har fortsatt ikke orket å sette meg ned for å se den, så nei. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg har eid filmen i snart 1,5 år, og har fortsatt ikke orket å sette meg ned for å se den, så nei. Fikk lyst å se den, jeg. Hvorfor har du ikke orket å se den enda? Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Fordi den er 450 minutter lang, tenker jeg. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ja, men da er det bare å ta seg en en hel dag til å se den. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ikke alle som har tid eller ork til å sitte så lenge med en film. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Men, mener du at denne er verdt å sitte 7,5 time å se på, da? Om du har sett den. Endret 2. september 2012 av Banksy Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg har ikke sett den, men det så såpass interessant ut at jeg kommer til å se den før eller siden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg forstår ikke helt hva som ser så interessant ut ved den. Jeg kommer til å se den ene og alene på grunn av alt snakket rundt den. Jeg forventer at den er kjedelig og langtrekkelig. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Meh jeg har sikkert wasta en del mer enn 10 timer på latterlig dårlige kortfilmer av Stan Brakhage og diverse andre eksperimentelle filmer på Icheckmovies, så jeg ser sikkert Satantango en eller annen gang i fremtiden når jeg er klar for mer selvskading. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg forstår ikke helt hva som ser så interessant ut ved den. Jeg kommer til å se den ene og alene på grunn av alt snakket rundt den. Jeg forventer at den er kjedelig og langtrekkelig. http://www.youtube.com/watch?v=d8vRfiMejoM Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg forstår ikke helt hva som ser så interessant ut ved den. Jeg kommer til å se den ene og alene på grunn av alt snakket rundt den. Jeg forventer at den er kjedelig og langtrekkelig. http://www.youtube.com/watch?v=d8vRfiMejoM 3 Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Godt mulig folk er klar over det, har ikke vært mye i tråden de siste årene: Troma la ut 100 av filmene sine gratis på youtube for en stund tilbake. Must see er jo selvsagt Cannibal!: The Musical; første filmen av Trey Parker. Fantastisk feel-good musical. EDIT: Mulig det var 150, eller et annet stort antall ... Endret 3. september 2012 av luser32 Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Fett! Troma har mye gull å by på, ass. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Du tok poenget ja Tror ikke jeg hadde maktet å sett dette her selv om jeg hadde fått betalt for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Rip Michael Clarke Duncan. Trist. Endret 3. september 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Svært trist. Han var en flink skuespiller, en av favorittene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå