""" Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Evetuelt låne den på et bibliotek. Vet at noen bibliotek har den inne. Fenomenal film! 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Det får bli siste utvei, jeg liker å ha filmer i hylla Samme her. Endret 30. august 2012 av Banksy Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Bibliotek var en god ide. takker. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Snow White and the Huntsman sugde eselballe. Kristen Stewart er en ufattelig dårlig skuespiller. 1 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg så Oslo, 31. august igjen idag, i anledning dagen, for en film! Andre året jeg ser den på denne datoen, så det er vel allerede blitt en tradisjon, en tradisjon jeg nok kommer til å hylle i mange år fremover ... Noen andre som har sett den / kommer til å se den idag? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Snow White and the Huntsman sugde eselballe. Kristen Stewart er en ufattelig dårlig skuespiller. Hvordan det faktisk er mulig å ha færre ansiktsuttrykk enn Steven Sagal og samtidig tjene milioner som skuespiller er en kombinajson jeg sliter med å forstå. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Big Trouble in Little China aka tidenes aller, aller, aller, aller feteste film sendes på TV2 Zebra kl. 21:00. Et must for enhver som ikke har sett den. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ja, den er noe for seg selv. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 "I just took a shit that was so ridiculously big and loosely put together, Michael Bay should have directed it." ~Doug Mand 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Noen som har sett Garth Marenghi's Darkplace ? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hvorfor i svarte har jeg nå sett "Lucky Number Slevin" for fjerde gang? Av en eller annen grunn synes jeg det er en dritbra film... på en litt snodig måte. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg liker Lucky Number Slevin godt. Spennende cast og artig manus. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Vurderer "Il Mostro" i kveld. Should I? http://www.imdb.com/title/tt0110570/ Er keen på en god komedie og et godt drama i løpet av kvelden. Liker godt europeisk/asiatisk. Sleng gjerne inn noen anbefalinger! Edit: Eller sør-amerikansk Jeg så forresten den franske nykommeren Intouchables her om dagen. Anbefales på det varmeste! Gripende historie med masse god humor. Endret 1. september 2012 av jonastra Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=FR8UyLw6m6A Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Så The Dark Knight Rises på kino for andre gang i dag. Den var mye bedre andre gangen. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hahah, er så utrolig typisk. De fleste filmene som har cover med sitater og terningkast fra 'viktige' norske folk eller aviser, er som regel BARE søppel! Så nett "Essential Killing". Tror jeg aldri har sett en dårligere film. Første så varer den kun 1 t og 15 min, som jeg dessverre ikke får tilbake, for det andre så er det fullt av ulyder og bongotrommer. Hva faen feiler det disse som gir høy terningkast og personene som skriver på en fisefin måte hvor god den er? Typisk norske idioter som tror de har peiling. Ja, filmen er sikkert veldig gøy for de som liker å se en mann gå i skogen gjennom hele filmen, uten å si et ord, og der kommer høydepunkt hvor han suger pupp fra en kjerring. Woow, for en film!! :nei2: Blir helt oppgitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Tja, folk her lovpriser jo en 8 timers tsjekkisk film der 90% består av gåing uten snakking, så.. 3 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Tja, folk her lovpriser jo en 8 timers tsjekkisk film der 90% består av gåing uten snakking, så.. Korksnifferi er i alle områder. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Skjønner at posten over meg er en overdrivelse, men hvilken film er det du snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå