Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så Oslo, 31. august igjen idag, i anledning dagen, for en film!

Andre året jeg ser den på denne datoen, så det er vel allerede blitt en tradisjon, en tradisjon jeg nok kommer til å hylle i mange år fremover ...

Noen andre som har sett den / kommer til å se den idag?

Lenke til kommentar

Vurderer "Il Mostro" i kveld. Should I?

http://www.imdb.com/title/tt0110570/

Er keen på en god komedie og et godt drama i løpet av kvelden. Liker godt europeisk/asiatisk. Sleng gjerne inn noen anbefalinger!

Edit: Eller sør-amerikansk :)

Jeg så forresten den franske nykommeren Intouchables her om dagen. Anbefales på det varmeste! Gripende historie med masse god humor.

Endret av jonastra
Lenke til kommentar

Hahah, er så utrolig typisk. De fleste filmene som har cover med sitater og terningkast fra 'viktige' norske folk eller aviser, er som regel BARE søppel!

Så nett "Essential Killing". Tror jeg aldri har sett en dårligere film. Første så varer den kun 1 t og 15 min, som jeg dessverre ikke får tilbake, for det andre så er det fullt av ulyder og bongotrommer.

Hva faen feiler det disse som gir høy terningkast og personene som skriver på en fisefin måte hvor god den er? Typisk norske idioter som tror de har peiling.

Ja, filmen er sikkert veldig gøy for de som liker å se en mann gå i skogen gjennom hele filmen, uten å si et ord, og der kommer høydepunkt hvor han suger pupp fra en kjerring. Woow, for en film!! :nei2: Blir helt oppgitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...