Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder med en god poster. :)

 

Jeg er jævlig enig. Ser aldri trailere lenger siden de ødelegger mye av filmopplevelsen for min del. Når det er sagt er det ikke akkurat mange imponerende postere å se om dagen heller. Litt bedre for 20+ år siden, spesielt når det kommer til horror. Er ikke sjeldent at jeg sitter å koser meg med gamle filmplakater. Bare ser, ser og ser. Kos!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holder med en god poster. :)

 

Jeg er jævlig enig. Ser aldri trailere lenger siden de ødelegger mye av filmopplevelsen for min del. Når det er sagt er det ikke akkurat mange imponerende postere å se om dagen heller. Litt bedre for 20+ år siden, spesielt når det kommer til horror. Er ikke sjeldent at jeg sitter å koser meg med gamle filmplakater. Bare ser, ser og ser. Kos!

Posterne fra Drew Struzan er fantastiske.

Lenke til kommentar

Spennende å se hvordan tv-serien rundt Barbella blir. Nicolas Winding Refn som regisserte Drive vil være produsent og regissere piloten til serien som er plukket opp av franske Canal+

 

Noe Marvel-filmer relaterte nyheter som har kommet fram det siste døgnet.

 

Christopher Eccleston tar over for Mads Mikkelsen i Thor: The Dark Worlds som Malekith. En god erstatter synes jeg, for Eccleston har hatt gode roller på tv-skjermen og film, i tillegg til også en grei rolle i en ellers helt forjævlig film som G.I. Joe 1.

 

X-Men First Class sin oppfølger har også fått navn. Days Of Future Past, som også er en ganske åpenbar tittel som sikter til en populær X-Men historie.

Lenke til kommentar

Christopher Eccelston kommer til å gjøre en kjempejobb. ''It never rains but it pours'' ^^

 

Usikker hvilken av de kommende Marvel-filmene jeg gleder meg mest til.

Thor-The dark world ser meget lovende ut nå med casted bad-guy og regissør Alan Taylor fra Game of Thrones ved roret.

 

Mens Iron Man 3 har godgutten Shane Black som arvtaker for Jon Faverou. Shane Black var mannen som presset Robert Downey Jr som Ironman når den første filmen kom ut. Iron man 3 skal omhandle Extremis-serien. Har veldig mange skurkeroller(the mandarin, Coldblood, Firepower, Iron Patriot, Chen Leu og Mallen) men usikker hvor viktige de skal være.

 

Samt Captain America: The winter soldier. Denne ser pdd mer risikabelt ut, da Russo-brøderne skal regissere. Men selve titelen i seg selv er nok for meg å storglede meg. Samt ryktes at the Falcone skal være med. Hørt minst om denne filmen.

 

Kommer også en Guardians of the Galaxyfilm, men her har vi ikke fått noe infomasjon om filmen.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Guardians of the Galaxy er en veldig stor risk i grunn, men jeg liker at Marvel er villig til å ta den sjansen. Men som du igjen sier, vi vet for lite. Vi vet ikke i grunn om det blir en storfilm ala The Avengers. Eller om den blir mer som en liten småfilm.

 

De kan spesielt misse med utgjørelsen av Groot og Rocket Racoon, herlige karakterer i tegneseriene. Men ikke sikker på om disse vil falle i smak for folk generelt. Det er også de karakterene som kan fort se veldig feil ut for folk.

 

Ser omtrent like mye fram til Thor 2 og Iron Man 3. Likte ikke Captain America-filmen så godt, og ikke heller Luke Evans (selv om han gjorde litt opp for seg i The Avengers). Men Winter Solider kan bli bedre, selv med Russo-brødrene. Falcon er i grunn bekreftet at skal være med, og Cap trenger en sidekick. Håper Sebastian Stan kommer tilbake som Vintersoldaten også.

 

Men sitter nå å håper på at Doctor Strange blir med i en form i slutten av fase 2 av Marvel-filmene. Eller en tredje fase. Virker som fase 2 vil inneholde flere filmer enn fase 1. The Avengers 2 ser ikke ut til å komme før minst 2015-2016.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ja, ville vært teit hvis vintersoldaten ikke ville blitt spilt av Stan.

 

Ant Man kommer nok ut før Avengers 2 ja. Tror også det vil komme flere andre filmer før fase 2 gjøres ferdig med Avengers 2. Virker ikke som de vil annonsere noe periode for Avengers 2 først minst neste år, så ganske sikkert sendt 2015 eller i 2016 virker det som. Kommer sikkert til å slenge inn noe mer enn Ant-Man før de avslutter med Avengers 2 tror jeg, kanskje mer håper da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...