Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævlig fett med Danny Trejo, Cuba Gooding Jr, Mel Gibson, og Charlie Sheen i samme film. Edward James Olmos gjør ikke akkurat ting dårligere han heller. Selv ikke Michelle Rodriguez og Lady Gaga kommer til å greie å ødelegge denne filmen. Kommer til å bli massivt fet!

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar

Så, hva synes dere om Tom Hardy som Bane i TDKR? Stemmen ble jo manipulert, men jeg synes han passet bra. Øynene hans og utrykkene gjorde seg bra.

Må si at i førsten ble jeg litt "Hva faen er dette?", men etterhvert falt brikkene på plass for min del. Stemmen var ordentlig tøff!

Synes han gjorde en kjemperolle. Hardy er badass!

 

Men har et spørsmål selv, som jeg legger i spoiler

 

Hva tror dere om Batman/Bruce Wayne? Døde han, eller lever han fortsatt? Det sies jo ut i filmen at autopiloten på The Bat er blitt fikset, og helt i slutten ser Alfred Bruce og Selena sammen i Firenze.

Og hva med Blake? Navnet hans er jo Robin, og han kommer seg inn i Bat-cave'n. Noen fortsettelse på dette?

 

 

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

 

Hva tror dere om Batman/Bruce Wayne? Døde han, eller lever han fortsatt? Det sies jo ut i filmen at autopiloten på The Bat er blitt fikset, og helt i slutten ser Alfred Bruce og Selena sammen i Firenze.

Og hva med Blake? Navnet hans er jo Robin, og han kommer seg inn i Bat-cave'n. Noen fortsettelse på dette?

 

 

 

 

Er det noe spørsmål om Bruce Wayne lever da? Jeg trodde det var ganske klart at han overlevde iom at man fikk vite at autopiloten var fikset og at man så Bruce i Firenze...

 

Den greia med Robin syntes jeg var skikkelig kult. Nolan har jo igjennom alle filmene brakt tegneserien mange hakk nærmere virkeligheten, og det at han gjorde Robin til en politimann og ikke lot oss få vite det før siste stund var stilig. Forutsatt at det var meningen da. Dessuten synes jeg slutten åpner for flere filmer. Håper Nolan bare trollet alle når han sa dette var siste filmen : )

 

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Må si at i førsten ble jeg litt "Hva faen er dette?", men etterhvert falt brikkene på plass for min del. Stemmen var ordentlig tøff!

Synes han gjorde en kjemperolle. Hardy er badass!

 

Men har et spørsmål selv, som jeg legger i spoiler

 

Hva tror dere om Batman/Bruce Wayne? Døde han, eller lever han fortsatt? Det sies jo ut i filmen at autopiloten på The Bat er blitt fikset, og helt i slutten ser Alfred Bruce og Selena sammen i Firenze.

Og hva med Blake? Navnet hans er jo Robin, og han kommer seg inn i Bat-cave'n. Noen fortsettelse på dette?

 

 

Stemmen hans var tøff, og han var badass i filmen indeed. Kunne aldri tenke meg at det var Hardy som spilte Bane, før jeg sjekket på IMDb.

 

 

 

Etter som at dette var slutten på The Dark Knight-triologien, i tillegg til det med at autopiloten tydeligvis fungerte, og at man så Bruce i Firenze, er det godt mulig at det kanskje kommer en ny triologi, eller serie med "Batman and Robin"-filmer, kanskje.

 

 

Lenke til kommentar

For min del håper jeg de lager en filmversjon av den episke noir/gangsterhistorien The Long Halloween. En av de mest hyllede Batman-bøkene.

 

The-Long-Halloween-Cover.jpg

 

"THE LONG HALLOWEEN is more than a comic book. It's an epic tragedy." - Christopher Nolan (director The Dark Knight Rises)

Taking place during Batman's early days of crime fighting, this new edition of the classic mystery tells the story of a mysterious killer who murders his prey only on holidays. Working with District Attorney Harvey Dent and Lieutenant James Gordon, Batman races against the calendar as he tries to discover who Holiday is before he claims his next victim each month. A mystery that has the reader continually guessing the identity of the killer, this story also ties into the events that transform Harvey Dent into Batman's deadly enemy, Two-Face.

Lenke til kommentar

Yngstesønnen min er dødelig fornærmet på meg fordi han ikke får være med og se TDKR på lørdag. Han er nettopp fyllt 10, og med 15-års aldersgrense kan jeg bare ta med eldstesønnen (12-år).

 

Nesten fristet til å snike han med, men heldigvis går det nok av spennende filmer han kan se med mor.

 

Skulle ønske kinoen lot foreldrene avgjøre. 10-åringen min har null problemer med slike filmer, han er "trent" godt nok opp. Strengt talt finner hans eldre bror slike filmer langt skumlere - så varierer voldsomt fra unger til unger.

 

(tok fotballaget jeg trener (11-12 åringer) med og så The Avengers, halvparten måtte plutselig "på do" når Hulk og Loke herjet. Ikke alle som er vant til slikt.)

 

 

Eneste filmen jeg egentlig har bommet på når jeg har vist til ungene mine er Ghostbusters. Den ble for skummel for et par år siden. Som jo er artig siden alle LOTR og Star Wars + det meste av superheltfilmer, katastrofefilmer o.l. fra de siste par tiår var lite problematisk.

 

Men den scenen her, var artig nok (for meg) noe som ødela nattesøvnen deres:

https://www.youtube.com/watch?v=MYjFKsJjCP0

:wee:

Lenke til kommentar

Kjøpte Olsen Banden samlinga og jeg må si jeg er glad jeg gjorde det :D

 

Selv på 65" var kvaliteten på filmene veldig bra, men var jo ikke derfor jeg kjøpte de :p Det har bare vært helt konge å se alle de filmene igjen. Lenge leve Olsen Banden sier nå jeg :new_woot:

 

Så til alle som går og mimrer om gode gamle Olsen Banden sier jeg bare løp å kjøp samlinga, beste kjøpet EVER

Lenke til kommentar

Yngstesønnen min er dødelig fornærmet på meg fordi han ikke får være med og se TDKR på lørdag. Han er nettopp fyllt 10, og med 15-års aldersgrense kan jeg bare ta med eldstesønnen (12-år).

 

Nesten fristet til å snike han med, men heldigvis går det nok av spennende filmer han kan se med mor.

 

Skulle ønske kinoen lot foreldrene avgjøre. 10-åringen min har null problemer med slike filmer, han er "trent" godt nok opp. Strengt talt finner hans eldre bror slike filmer langt skumlere - så varierer voldsomt fra unger til unger.

 

(tok fotballaget jeg trener (11-12 åringer) med og så The Avengers, halvparten måtte plutselig "på do" når Hulk og Loke herjet. Ikke alle som er vant til slikt.)

 

 

Eneste filmen jeg egentlig har bommet på når jeg har vist til ungene mine er Ghostbusters. Den ble for skummel for et par år siden. Som jo er artig siden alle LOTR og Star Wars + det meste av superheltfilmer, katastrofefilmer o.l. fra de siste par tiår var lite problematisk.

 

Men den scenen her, var artig nok (for meg) noe som ødela nattesøvnen deres:

https://www.youtube.com/watch?v=MYjFKsJjCP0

:wee:

 

Samme scenen plaget meg da jeg var liten..

Lenke til kommentar

Jeg sitter å leser om gone baby gone og The Town, to veldig gode filmer, det er rart før jeg så de filmene så jeg på Affleck som et total talentløs tølper, som bare levde på talentet til Smith, Damon og utseende sitt.

 

men karen har talent, ikke bare som regisør men gjør en over gjennomsnitt job som skuespiller i the town.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...