Dotten Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Forøvrig fin vri med to like teasere, men hvor det er Jor-El som snakker på den ene, mens "pappa-Kent" snakker på den andre. Mens førstnevnte snakker som om "dette er hvem du er" -nesten som en forhåndsprogrammert "Gud", snakker sistnevnte om at "du må selv velge hvem du vil være". Ligger en liten konflikt og lurer der. Som tidligere sjømann er det jo en fin plass å sette Clark Kent, for man får virkelig kontakt med det å føle seg isolert når man er på de syv hav. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Jeg liker at de andre superheltene er vanlig folk som tar på seg kostymet og blir awesome. Mens Superman kler av seg superhelten og blir en følsom, klumsete tulling som menneske. Som om han må dra frem de kjipeste sidene ved mennesker for å fordumme seg selv nok til å være en av dem. Endret 23. juli 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Minner meg om kill Bill http://www.youtube.com/watch?v=PdWF7kd1tNo Batman likner litt, mange mener at Bruce Wayne er "maska" Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Shame, for en film... Det gjør vondt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Trenger ikke å ha sett Kill Bill for å dra den slutningen, men jo. Carradine snakker sant der. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Shame, for en film... Det gjør vondt. Genial film. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Alt for langt mellom slike perler. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Fikk sett The Flowers of War i dag, med Christian Bale. En veldig sterk film , som jeg virkelig kan anbefale http://youtu.be/1P-MFKmGfyQ Endret 23. juli 2012 av Mala Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Fikk sett The Flowers of War i dag, med Christian Bale. En veldig sterk film , som jeg virkelig kan anbefale Interessant, men ser den har fått rimelig lunken kritikk. Lurer på om det er noe vits i å se denne om jeg allerede har sett City of Life and Death? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Såg City of Life and Death for en stund siden, en helt enormt bra film! Ja takk begge deler vil nå jeg si, selv om førstnevnte er en bedre film uten tvil Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Gleder meg til "The Master". Joaquin Phoenix, Seymour Hoffman og Anderson kan bare ikke bli feil! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Shame, for en film... Det gjør vondt. ? nvm, bra film, ja Endret 23. juli 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Ser på Scott Pilgrim vs. The World nå. Nokså kul film. Endret 24. juli 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Tilbake fra The Dark Knight Rises. Holy nuggets for en film! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Tilbake fra The Dark Knight Rises. Holy nuggets for en film! Da var eg og heima +1 btw, trur det blir alt eg seier uten og spoile noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 filmen var utrolig bra, og anbefales egentlig alle å se. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Flott film, for all del. En verdig slutt på trilogien. Synes filmen tok opp mange interessante temaer også, som USAs problemer med kapitalisme, frykt for døden og sjeleliv, terrorisme, etc. 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Vet at Nolan unngår CGI når han kan. Men fucking dang!! Spoiler for dem som ikke har sett filmen enda. Edit: Når jeg tenker på det så burde det ikke være en "overraskelse" engang. Etter hva de gjorde på Inception. http://www.youtube.com/watch?v=nHLwzlI-omo&feature=relmfu Endret 25. juli 2012 av Hille Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Var det Sean Connery som hadde Banes stemme? Jeg hører rykter om det på the interweb, men finner ingen konkrete kilder som kan bekrefte dette. En ting jeg ikke skjønte helt: Mistet Bruce formuen hans da han "solgte" alle sine aksjeandeler i Wayne Enterprises? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Gleder meg til "The Master". Joaquin Phoenix, Seymour Hoffman og Anderson kan bare ikke bli feil! Så traileren for den i går. Ser veldig interessant ut! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå