Gunfreak Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ZqAbL_HrK_0 Ny John Rambo trailer. Dette blir en skikkelig kalkun. 8651344[/snapback] slik action filmer skal være, folk som blir maltraktert av .50 cal. ser ut som dette blir en skikkelig action film i stece for PG-13 saken som de våger å kalle die hard 4 Endret 20. mai 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 http://www.youtube.com/watch?v=ZqAbL_HrK_0 Ny John Rambo trailer. Dette blir en skikkelig kalkun. 8651344[/snapback] slik action filmer skal være, folk som blir maltraktert av .50 cal. ser ut som dette blir en skikkelig action film i stege for PG-13 saken som de våger å kalle die hard 4 8653185[/snapback] Ja, liker skikkelig bra den stilen de har valgt. Og Stallone er jo faen stor fremdeles Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Folk som blir eksplodert, skutt og brent er i god gammel Rambo-stil. Det bekymrer meg mere at disse kristne moralisernde misjonærene har så stort innpass. For å gjøre alt liksom-politisk-korrekt-moralisernde-krig-er-bad. På 80-tallet var det ingen sånn moral, da var det bare å slakte flest mulig av kommunistsvina og redde krigsfangene. Og udødelige oneliners som Cnl Troutman: What you call hell, he (rambo) calls home (Ond russer-torturist): I see you are no stranger to pain, mr. Rambo (Rambo): I was married once (Rambo): To fight the war.....you have to BECOME the war. Men Stallone har jo pumpa seg bra opp til rollen sin hvertfall. Fint å se den gamle hockeysveisen også Og i traileren river han jo faktisk ut strupen på en fyr, bakfra. Gode gamle takter. Endret 20. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Fy faen og harry og jævlig den nye Rambo filmen ser ut. Men det er vel slik vi skal ha den Endret 20. mai 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Namek Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Så ut som litt for mye sentimentalt kliss på starten, men traileren kom seg mot slutten..... Skal kke være for mye jenter i slike filmer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Så ut som litt for mye sentimentalt kliss på starten, men traileren kom seg mot slutten..... Skal kke være for mye jenter i slike filmer. 8654335[/snapback] med mindre de er nakene da Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 slik action filmer skal være, folk som blir maltraktert av .50 cal. 8653185[/snapback] Blir jo nesten litt mye av det gode, men jeg klager ikke. Men det blir litt drøyt når Rambo ender nesten opp som en splatter film... Litt off topic: Grei dag på jobben, måtte sitte og "passe" på døra, så jeg har sitti og spilt Fotball Manager og hatt beina på bortet i 8 timer til 390 kroner timen :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Rambo hadde jo en slags kjæreste i den andre filmen (hun som hjelper ham i jungelen), og de kliner litt, så blir hun skutt bakfra. No more kliss, bare enda mere forbanna Rambo. Endret 20. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 slik action filmer skal være, folk som blir maltraktert av .50 cal. 8653185[/snapback] Blir jo nesten litt mye av det gode, men jeg klager ikke. Men det blir litt drøyt når Rambo ender nesten opp som en splatter film... 8654758[/snapback] Blir veldig brutalt ja, men når man bruker en 50 cal. på mennesker, så blir det desverre sånn. Gamle krigsfilmer som folk blir skutt av slikt, å bare får en blodflekk på klærne er de som ikke er realistiske. Nei skal man ha en voksen film, så skal det også være realistisk angående skader som påføres med dagens våpen. Men aldersgrensen må selvsagt settes opp. Bare etter å ha sett denne traileren, så ser man jo fort at denne filmen ikke er noe for barn. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ta det med ro jeg står først i køen jeg... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 slik action filmer skal være, folk som blir maltraktert av .50 cal. 8653185[/snapback] Blir jo nesten litt mye av det gode, men jeg klager ikke. Men det blir litt drøyt når Rambo ender nesten opp som en splatter film... 8654758[/snapback] så en dokumentar der noen irakre fikk en byge med .50cal fra samme våpen og de ente opp på samme måte som han karen der, og de ble skutt på ganske mye lengre hold Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) He He He, you and me both Manx Endret 20. mai 2007 av JimRamse Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hva er prisen? Jeg ble litt lost her nå.. Hvilken valuta er det snakk om? Edit: Fant currencie converter i menyen til venstre Endret 20. mai 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hva er prisen?Jeg ble litt lost her nå.. Hvilken valuta er det snakk om? Edit: Fant currencie converter i menyen til venstre 8655085[/snapback] Ser ut som om det er dollar som er valutaen, men da blir det jo en skyhøy pris på den da Lenke til kommentar
Njål Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hva er prisen?Jeg ble litt lost her nå.. Hvilken valuta er det snakk om? Edit: Fant currencie converter i menyen til venstre 8655085[/snapback] JS DVD er en taiwansk etailer, så utgangspunktet er taiwanske dollar. Mange kuule taiwanske utgivelser, men hvis det ikke har vært noen endring siden sist jeg bestilte derfra er det ganske tungvint å handle der. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hva er prisen?Jeg ble litt lost her nå.. Hvilken valuta er det snakk om? Edit: Fant currencie converter i menyen til venstre 8655085[/snapback] JS DVD er en taiwansk etailer, så utgangspunktet er taiwanske dollar. Mange kuule taiwanske utgivelser, men hvis det ikke har vært noen endring siden sist jeg bestilte derfra er det ganske tungvint å handle der. 8655135[/snapback] Sitter å sikler av begeistring.. Utrolig masse fete utgivelser.. Hva er det som er tungvint med dem? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Damn, for første gang på lenge må jeg si at jeg gleder meg til en atpåklatt-film. John Rambo (til tross for den stupide tittelen) virker jo kjempetøff. Blodig, også. Fint å se at de ikke synker så lavt som å unngå R-ratingen. Gleder meg faktisk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 fra traileren å dømme kan det godt hende den får NC-17 også. den drar den ganske langt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 fra traileren å dømme kan det godt hende den får NC-17 også. den drar den ganske langt 8655516[/snapback] Det kan jeg aldri tro. Det er så og si ingen filmer som får den ratingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå