sureup Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Filmtips til kvelden? Helst noe litt overfladisk, ikke så dypt og seriøst. Kanskje noe lettbeint action? Crank. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Syntes "Hamilton" var bra jeg da, men Mikael Persbrandt Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Filmtips til kvelden? Helst noe litt overfladisk, ikke så dypt og seriøst. Kanskje noe lettbeint action? Egentlig kunne du vel brukt Filmanbefalings-tråden. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hvem andre skal for øvrig på Batman premieren i Oslo på onsdag? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hadde tanken ettersom jeg er en meget stor fan av The Dark Knight og Batman Begins, men så kom det en ny tanke. Premiere = Masse folk. Masse folk = Enkelte som ikke holder kjeft under filmen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Det er vel alltid enkelte som ikke holder kjeft under filmen. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Wut, ikke sett Red October? En av tidenes beste cold war-filmer! Også et utrolig bra soundtrack som bl.a har musikk med Red Army Choir. Elsker u-båt filmer. Artig nok forsøker de seg på en serie med amerikansk atomubåt-på-avveie som premiss. Liten digresjon fra tråden, men tror denne popcorn-serien kan slå godt an blant de som liker slike filmer (med cheesy trailer-stemme!): Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Verste er vel sjansen for at film-Brita dukker opp og begynner å bable om hvor ukjent Bale var før Batman, som hun gjorde under TDK -premieren.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Det er klart, men sjansen er nok mye større ved premiere, ettersom det mest sannsynlig vil være en stappfull sal. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Joda, men fortsatt gøy å dra dit. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Så absolutt! En masse fans og forhåpentligvis god stemning, men tror jeg drøyer det en 4-5 dager etter premiere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Elsker u-båt filmer. Artig nok forsøker de seg på en serie med amerikansk atomubåt-på-avveie som premiss. Liten digresjon fra tråden, men tror denne popcorn-serien kan slå godt an blant de som liker slike filmer (med cheesy trailer-stemme!): Ha, såg jo ikke så halvgale ut det der Denne skal jeg huske på, takk for tipset Endret 20. juli 2012 av Mala Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Filmtips til kvelden? Helst noe litt overfladisk, ikke så dypt og seriøst. Kanskje noe lettbeint action? Egentlig kunne du vel brukt Filmanbefalings-tråden. Hei hå, den hadde jeg glemt av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 http://www.youtube.com/watch?v=F-toIu5JscE Superman haiker, den var ny. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Nah, han gjorde det i Superman II også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Var han med i Deadliest Cast i Superman II også? Viste Superman-relaterte diskusjoner ville vekke opp Dotten. ^^ Så, har du troen på denne versjonen? Har jo et powerplay av skuespillere i casten, men må innrømme jeg er litt lei av General Zod. Vi får se, teaser-traileren ga meg egentlig meget lite. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Min reaksjon var den samme som en av top commentsene på den YouTube-videoen. "Terrence Malick?" Jeg kunne ikke tenke på noe annet enn "The Tree of Life". Det håndholdte kameraet nede i gresset med froskeperspektiv mot karakteren, sommerfuglen, hunden, sola osv. Den her var veldig annerledes enn jeg trodde. Og det minnet ikke mye om Snyder. Jeg vet ikke om det er en god eller dårlig ting. Den var drastisk annerledes enn "Superman Returns"-teaseren, som gikk mer for den "majestetisk/John Williams/Richard Donners Superman"-følelsen. Men teasere kan jo lyve, da den filmen ikke føltes som det. Jeg tror jeg fremdeles har et øye for denne. -- Og med denne rolige teaseren tenker jeg at dette egentlig er en oppfølger eller prequel til Andrzej Wajdas "Człowiek z marmuru" (Man of Marble) og "Człowiek z Zelaza" (Man of Iron). Endret 21. juli 2012 av Choekaas Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Var han med i Deadliest Cast i Superman II også? Viste Superman-relaterte diskusjoner ville vekke opp Dotten. ^^ Så, har du troen på denne versjonen? Har jo et powerplay av skuespillere i casten, men må innrømme jeg er litt lei av General Zod. Vi får se, teaser-traileren ga meg egentlig meget lite. Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal tro. Det ser jo ut som Snyder går for en helt annen stil enn hva han normalt har gjort. 300 var jeg ingen fan av, men kan godt være det var tilfelle av at jeg hengte meg for mye opp i all slow-motion. Tenkte å gi den en ny sjanse. Watchmen var kos. Så får vi se om filmen treffer "mann" biten, det som gjør Kal-el til en så interessant karakter å utforske (Aronofsky hadde vært en drømmeregissør for den jobben). Teaseren var fin (den var en ekte teaser også, ikke noe trailer-wannabe). Skulle øsnke jeg var på Comic-Con hvor en lengre og mer actionfylt teaser ble vist, som visstnok ble mottatt særdeles bra. At den følger Donner-oppskriften (Gene Hackman, Marlon Brano osv) med å omringe hovedpersonen med fantastiske skuespillere er ikke overraskende. Christopher Nolan kopierte samme fremgangsmåten når han laget sin Batman, og det er med på å dra de som sitter på gjerdet inn i kinosalen. Så får vi se om den leverer. Er forsiktig optimist. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Det som ble vist på den messa er en skikkelig trailer. Den ligger på nett og har elendig kvalitet, men man får se en god del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå