Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, Rush Limbaugh har glemt foliehatten sin igjen. Om The Dark Knight:

 

Do you think that it is accidental, that the name of the really vicious, fire-breathing, four-eyed, whatever-it-is villain in this movie is named Bane? … There’s now discussion out there as to whether or not this was purposeful, and whether or not it will influence voters. … This movie, the audience is going to be huge, lot of people are going to see the movie. And it’s a lot of brain-dead people, entertainment, the pop-culture crowd. And they’re going to hear ”Bane” in the movie, and they are going to associate Bain. And the thought is that when they start paying attention to the campaign later in the year, and Obama and the Democrats keep talking about Bain, not Bain Capital, but Bain, Romney and Bain, that these people will think back to the Batman movie — “Oh yeah, I know who that is.” There are some people who think it will work. There are some people think it will work. Others think — “You’re really underestimating the American people who think that will work.”

 

:D

 

http://popwatch.ew.com/2012/07/17/batman-bane-romney-bain-lets-call-the-whole-thing-off/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gleder meg :)

 

Hva synes du? Da spesielt om de siste scenene i filmen? Faen så lekkert! BLir nesten litt rørt bare ved å tenke på det.

Er egentlig ingen spoiler, men setter det sånn uansett.

Kjempeflott film, kommer til å se denne flere ganger. Veldig creepy også

Spesilet der Christiane tar av seg masken og viser seg for Edna.

 

Har du noen filmanbefalninger? :)

Lenke til kommentar

Kjempeflott film, kommer til å se denne flere ganger. Veldig creepy også

Spesilet der Christiane tar av seg masken og viser seg for Edna.

 

Har du noen filmanbefalninger? :)

 

Jepp, enig. Meget guffen film med en utrolig herlig atmosfære.

 

Ja, har da det. Litt usikker på om du tenker på film generelt, eller horror, men jeg kjører på. Regner med at du har sett en del av de jeg anbefaler nuh, men her er noen herlige horrorfilmer med småguffen stemning som i mine øyne må ses av alt og alle med et snev av interesse for horror. En del veldig kjente filmer, men også noen som er mindre kjente og og ukjente for noen.

 

 

 

 

The Body Snatcher

The Devil Rides Out

Viy

I tre volti della paura aka Black Sabbath

The Haunting (1963)

Kwaidan

Onibaba

Nosferatu, eine Symphonie des Grauens

Dracula (1931)

Vampyr (1932)

Faust - Eine deutsche Volkssage

The Happiness of the Katakuris (En veldig surrealistisk horror-komedie. En av tidenes kuleste filmer!!!)

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg leide "Target" med Steven Baldwin som skuespiller her om dagen via kabel tv og det er noe av det flaueste jeg har opplevd noen gang.

 

Makan til elendig skuespill og Baldwin ser ikke ut som noen soldat fra krigen i det hele tatt.

 

Helt utrolig at det går an og publisere slike filmer. Jeg ser ikke mye på filmer, og jeg er ikke en person som flyr ned kinosalene i det hele tatt, og jeg har sett mange halvdårlige filmer, men "Target" er noe av det flaueste jeg har opplevd.

 

Selv madammen begynte å le midt i filmen og detble ikke sagt noe morsomt for å si det sån, hehe.

Så er det noen flere her som vil dømme denne filmen nedenom og hjem, eller som t.o.m. kanskje likte den?

 

Er jo ingen ny film dette, men det er mange filmer vesentlig eldre enn dette som jeg til dags dato rangerer veldig høyt av de jeg har sett. Men det er jo en annen sak.

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar

Takk for tips, har ikke sett noen av dem :)

 

Såpass, ja. Anbefaler deg egentlig å sette deg inn i horrorfilmer fra Universal Studios og Hammer Film Productions. La oss si fra 20-60/70-tallet. Sykt mye horrorgull der. Latterlig mye bra! Og både Boris Karloff og Christopher Lee er som Guder å regne. Hyll!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...