Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett den, men har den jo her. Kanskje jeg skulle sette den på i dag. Er det grei skuring eller bør man se noe annet fra samme regissør først?

 

Har ikke noe i mot svart-hvitt-filmer.

 

Jeg har null forhold til regissøren, og hadde ikke det da heller. Jeg bare så den på anbefalinger herfra. :)

Lenke til kommentar

Hadde jeg tippet så er det bare en one-shot. Marvel har et par av de. Ingen hemmelighet at Marvel Studioes har fått tilbake rettighetene for The Punisher forøvrig. Så kanskje? :D

 

Hadde vært kult. Synes i grunn The Punisher med Thomas Jane var god, men den med Ray Stevenson var skuffende saker. Selv med McNulty som skurk.

 

Fox og Marvel utvikler en mulig tv-serie rundt The Punisher. Pilotprosjektet har fått en forpliktelse om at piloten av prosjektet vil bli sendt på TV, noe som generelt betyr at prosjektet også mest sannsynligvis ender opp som TV-serie. Eller at vi isåfall vil få sett piloten på et vis, enten forlenget til en tv-film eller bare sendt slik som den er på tv.

 

Thomas Jane derimot virker å være hanka inn av Frank Darabont nå. Så neppe noe The Punisher-serie på Jane.

Lenke til kommentar

Uenig, syns filmen var akkurat det den skulle være. Kevin Nash-scenen er elsk. Travolta utgjør et stort minuspoeng med filmen desverre.

 

WarZone ble litt for gritty og downgrade(merkes at de oppererete med økonomi fra flaskepant), litt som Ghost Rider II(men ikke fult SÅ ræva selvfølgelig). En ny punisherfilm med Thomas Jane(med økonomi bak seg) hadde vært gledelig.

Lenke til kommentar

Jo, det er sant. Men syns ikke det ble bra overført på film. I tegneserieverden så blir han jo Frankencastle også, ikke blitt bra tv det heller(vell, kanskje)

 

Syns de kunne laget en bedre gave enn War Zone. Fan-filmen over var en bedre gave enn War Zone

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Awsome, nå fikk jeg enda høyere forhåpninger til Captain America: The Winter Solider / Captain America 2. Anthony Mackie er i forhandlinger til å spille Falcon, som blir sidekicken til Captain America i 2`ern slik som Bucky i 1`ern.

 

Selv likte jeg ikke 1`ern når det kommer til Captain America så godt, så tror jeg denne blir bedre. Nå er Captain America mer etablert etter First Avenger + Avengers og, som er et pluss.

 

 

falcon_captain_america_casting-thumb-550x348-96103.jpg

 

 

DC Comics skal viste prøve å kjøre på med Lobo etter Man of Steel, med The Rock som Lobo. Oh darn....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...