Nopros Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Såvidt jeg har skjønt er det flere her inne som liker den? Jepp, alle som kaller seg filminteressert burde ha sett den. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg har ikke sett den, men har den jo her. Kanskje jeg skulle sette den på i dag. Er det grei skuring eller bør man se noe annet fra samme regissør først? Har ikke noe i mot svart-hvitt-filmer. Jeg har null forhold til regissøren, og hadde ikke det da heller. Jeg bare så den på anbefalinger herfra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Har ikke sett den, men den har stått på reccomended-lista lenge. Blir Les yeux sans visage her Sinnsykt bra film. Helt fantastisk, og den inneholde noen av de mest fantastiske scenene jeg noensinne har sett på film. Gled deg. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 En morro liten sak fra Comic Con 2 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Wow. Er det en serie/film på gang igjen eller bare plager de oss? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hadde jeg tippet så er det bare en one-shot. Marvel har et par av de. Ingen hemmelighet at Marvel Studioes har fått tilbake rettighetene for The Punisher forøvrig. Så kanskje? Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Gleder meg Hva synes du? Da spesielt om de siste scenene i filmen? Faen så lekkert! BLir nesten litt rørt bare ved å tenke på det. Er egentlig ingen spoiler, men setter det sånn uansett. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Glemte tiden i går as, superkjipt. Istedet for å se den klokka 12 tenkte jeg det var lurt å spare den til jeg er mer våken Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hadde jeg tippet så er det bare en one-shot. Marvel har et par av de. Ingen hemmelighet at Marvel Studioes har fått tilbake rettighetene for The Punisher forøvrig. Så kanskje? Hadde vært kult. Synes i grunn The Punisher med Thomas Jane var god, men den med Ray Stevenson var skuffende saker. Selv med McNulty som skurk. Fox og Marvel utvikler en mulig tv-serie rundt The Punisher. Pilotprosjektet har fått en forpliktelse om at piloten av prosjektet vil bli sendt på TV, noe som generelt betyr at prosjektet også mest sannsynligvis ender opp som TV-serie. Eller at vi isåfall vil få sett piloten på et vis, enten forlenget til en tv-film eller bare sendt slik som den er på tv. Thomas Jane derimot virker å være hanka inn av Frank Darabont nå. Så neppe noe The Punisher-serie på Jane. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 The Punisher m. Jane er helt rå etter min mening, War Zone har jeg ikke giddet å sett enda. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jane gjør rollen bra, filmen derimot er ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Uenig, syns filmen var akkurat det den skulle være. Kevin Nash-scenen er elsk. Travolta utgjør et stort minuspoeng med filmen desverre. WarZone ble litt for gritty og downgrade(merkes at de oppererete med økonomi fra flaskepant), litt som Ghost Rider II(men ikke fult SÅ ræva selvfølgelig). En ny punisherfilm med Thomas Jane(med økonomi bak seg) hadde vært gledelig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 War Zone er jo mye nærmere tegneserien da, Thomas Jane filmen er jo egentlig standard hollywood action(med veldig bra soundtrack) War Zone er jo laget som en gave til de som leser tegneserien, i hvertfall den fra 2000 tallet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Jo, det er sant. Men syns ikke det ble bra overført på film. I tegneserieverden så blir han jo Frankencastle også, ikke blitt bra tv det heller(vell, kanskje) Syns de kunne laget en bedre gave enn War Zone. Fan-filmen over var en bedre gave enn War Zone Endret 16. juli 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Awsome, nå fikk jeg enda høyere forhåpninger til Captain America: The Winter Solider / Captain America 2. Anthony Mackie er i forhandlinger til å spille Falcon, som blir sidekicken til Captain America i 2`ern slik som Bucky i 1`ern. Selv likte jeg ikke 1`ern når det kommer til Captain America så godt, så tror jeg denne blir bedre. Nå er Captain America mer etablert etter First Avenger + Avengers og, som er et pluss. DC Comics skal viste prøve å kjøre på med Lobo etter Man of Steel, med The Rock som Lobo. Oh darn.... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Da har jeg sett The Amazing Spider-Man for andre gang på kino. Var greit å få med seg post-credit scenen. Anbefaler alle som skal se den og vente til rulleteksten er ferdig. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Mulholland Dr............ Hva faen? Burde man se den om igjen hvis man ikke skjønte særlig, eller er den bare FUBAR? Lenke til kommentar
Spider Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Se den igjen. Hvis det ikke hjelper så ta en tur innom IMDB.com. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 (endret) "Pride and Glory" og "Scott Pilgrim vs. The World" -> Bra filmer? Endret 18. juli 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå