Lolipop123 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 fillern jeg har sett filmene baklengs startet med den derre last crusader 1989 hvilken er eden første og siste av inderjana jones filmene 1 Lenke til kommentar
Lolipop123 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 oppfølgereene suger til indejana jones 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Raiders of the Lost Ark er den første og Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull den siste (kommer en 5'er og) IMDB.com er en fin ting. Endret 20. juni 2012 av Tarmsprekkar Elof 1 Lenke til kommentar
Lolipop123 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Raiders of the Lost Ark er den første og Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull den siste (kommer en 5'er og) IMDB.com er en fin ting. ja 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Drunken Master veksler mellom kanto og engelsk dubb , rart ? I "Tom og Jerry drar til Mars" er det en festlig 2001 referanse....skal jeg spoile Endret 21. juni 2012 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Drunken Master veksler mellom kanto og engelsk dubb , rart ? Deler av den originale filmen (med lydspor) er forsvunnet. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 (endret) Tror ikke det finnes noen "original lydspor", alle hong-kong/kinesiske filmene fra 70-80 tallet ble dubbet i etterkant på forskjellige dialekter. Omtrent samme måte de italienske filmene fra den tiden gjorde det. De brydde seg ingenting om støy eller lyder under innspilling, for lyden ble dubbet på i etterkant uansett, med forskjellige språk. Italiensk dubbing på en italiensk film ser fortsatt litt "off" ut pga dette. Dario Argento (suspiria bl.a.) hadde i tillegg crew fra både USA og italia, og de snakket ikke samme språk. Flere av skuespillerne i Suspiria snakket også kun italiensk, så de ble dubbet til amerikansk og italiensk etterpå. De snakka om det på featurette-filmen på DVD'n, at snekkere kunne banke og slå ivei på kulisser 10 meter unna innspillingen, de trengte ikke bry seg om et fly passerte over dem eller biler på gata. Når hovedmusikken ble levert av Goblin, brukte de den til å "skremme" skuespillerne med under de mest skumle scenene også, på fullt volum. Endret 21. juni 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Det er det originale lydsporet, fordi det var det som ble laget til filmen. 1 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 ...whaat, så i boka mi om indiana jones at harrison ford var med i young indiana serien. Er den noe verdt å se på? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Ja, det må jeg si. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Michael Bay om Transformers 4. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Casten til Steve McQueens "Twelve Years A Slave" begynner å bli utrolig imponerende. Nå har Michael K. Williams (herlige Omar fra The Wire) fått navnet på rollelisten, som allerede inneholder navn som Michael Fassbender, Brad Pitt, Chiwetel Ejiofor, Benedict Cumberbatch og en del andre mer eller mindre store navn. Med tanke på de to foregående filmene til McQueen som begge var fantastiske ("Hunger" og "Shame") er det nesten vanskelig å håpe på noe annet enn en monumental film. 2 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Hva dreier den seg om? Hørtes spennende ut med den casten. 1 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Den er basert på en roman. Handler om Solomon Northup (spilt av Chiwetel Ejiofor) som blir kidnappet og solgt som slave. Deretter følger vi hans liv som slave og kamp om å få tilbake friheten. 1 Lenke til kommentar
Edward Norton Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 er stars wars 1977 den første i star wars serien? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg skal ikke være like vanskelig som Sex Raptor. Tydelig så finner han det ikke selv. Ja, Star Wars 1977 er den første filmen i serien 1 Lenke til kommentar
Edward Norton Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg skal ikke være like vanskelig som Sex Raptor. Tydelig så finner han det ikke selv. Ja, Star Wars 1977 er den første filmen i serien Takk! Skjønner ikke hvorfor folk skal lage så mye ut av en ja/nei spørsmål.. Har søkt både på google og imdb men når jeg prøvde å se på filmen sto det episode IV Nei, jeg sliter ikke. Jeg kan svare, for jeg vet det. Og hadde jeg ikke visst det hadde jeg googla det. Men om jeg bare forteller deg svaret kommer du aldri til å lære deg å google. Prøv å søk på "Star Wars". Kanskje du finner det ut om du tar en titt på den Engelske wikipedia-siden? Eller søker på "Star Wars" på http://imdb.com. Prøv, prøv! Å kunne finne denne typen info er en meget nyttig egenskap, og vil spare deg for masse tid. "og vil spare deg for masse tid." ville spart masse tid for begge hvis du bare svarte ja/nei på spørsmålet mitt.. eller du kunne latt være Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg har ryddet litt i tråden. hold dere til emnet og ikke person. dette skal som vanlig ikke diskuteres i tråden men tas på PM. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) først i den originale trilogien. Endret 25. juni 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå