Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den så skikkelig kul ut jeg. Heldigvis ser det ikke ut som det blir en PG.13 film. Masse blod å gørr, akkurat slik det skal være i en slik film. Trodde den kom til å bli tragisk, men etter å ha sett denne traileren, gikk faktisk forventningene opp masse.

Lenke til kommentar

Rambo > Your Face!! Ya know this movie already won an award? Yup thats right, it won the award for "Greatest movie ever!" Boooyah Kabooom bowdown!! Rambo is the master!

Den så helt fantastisk ut. Skikkelig old-scool.

Lenke til kommentar
Toeren er tragisk. Når de kjører R sykler langs veien har de vei dekk, så hopper de ut på grusen så har de pluttselig knaster dekk istedet for. Dette var nok til å ødlegge hele film inntrykket hos meg ihvertfall.

8650903[/snapback]

Jeg henger meg også opp i småting framfor å vurdere filmen basert på.. du vet.. selve filmen.

Uansett, den tredje er den beste med god margin, PSH er tidenes skurk og litt til.

Lenke til kommentar
MI 1> MI3 > MI2 synes jeg.

Fikk lånt Animal House, og som en komedie med 7.5 i rating, har jo nok litt høye forventninger.

Ser den i morgen.

8651106[/snapback]

bør du ha, vansklig å finne komedier som slår den.

pluss at du får mye mer ut av simpsons og futurama da det er hundrevis av paraodier på filmen i de seriene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...