Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurte blant annet på uttalelsen om at luften på planeten visstnok skulle være giftig pga. høyt CO2-innhold, og at det derfor skulle være "som å puste inn eksos".

Når de setter lista på det nivået, er det vel ikke å forvente at de får til karbondatering.

Likevel, ikke så verst film.

Endret av Juℓenissen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Bondjubileum i dag :

You only live twice aka JB i Japan 45 år......1ste Bondfilm jeg noen gang så.

Denne startet en nedgangsspiral som skulle vare 10 år.......

Bondjubileum i dag :

You only live twice aka JB i Japan 45 år......1ste Bondfilm jeg noen gang så.

Denne startet en økonomisk nedgangsspiral som skulle vare 10 år.......

Lenke til kommentar

Roger Moore er faktisk min favoritt-Bond. Liker deadpan-humoren hans, filmene hans er morsommere enn Connery sine. Spesiellt Live and Let Die, men også Moonraker og View to a Kill.

Han tok karatetimer hos Chuck Norris for å gjøre karateskole-scenen i Man with the Golden Gun.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Norris underviste mrs Elvis oxo ;)

Bob Wall påstår han underviste Elvis men han har en tendens til å skrøne om mye rart.......

Lenke til kommentar
  Sex Raptor skrev (På 12.6.2012 den 17.43):

Jeg anbefaler deg å lagre google.com som bokmerke. Google.com gjør det kjempelett å finne infomasjon som dette.

Det har jeg gjort, eneste jeg kom frem til er hvilke filmer som er med i trilogi'en.. Ikke om man må se på de filmene for å få meg seg noe av The Good, The Bad and The Ugly.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  Aladeen skrev (På 12.6.2012 den 18.39):
  Sex Raptor skrev (På 12.6.2012 den 17.43):

Jeg anbefaler deg å lagre google.com som bokmerke. Google.com gjør det kjempelett å finne infomasjon som dette.

Det har jeg gjort, eneste jeg kom frem til er hvilke filmer som er med i trilogi'en.. Ikke om man må se på de filmene for å få meg seg noe av The Good, The Bad and The Ugly.

Jeg så alle tre i en maraton, og synes at jeg fikk noe ut av det. Historiene er ikke de samme, men de henger på en måte sammen. De er i samme univers, kan du si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...