Hamsterino Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg synes de kunne hatt enda mer om Tesla, for han er det mange myter ute og går om, også kunne de gjort den "sjokkerende vendingen" enda mer sjokkerende. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Så The Prestige i går. Syns det var en veldig OK film. Hva syns folket om den? 8646014[/snapback] Selv synes jeg det var en fantastisk film. Bale <33333 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Så nettopp transformer traileren.... I peed and pooped 8645746[/snapback] Den er helt rå. Finnes for ordens skyld tre forskjellige, som har små variasjoner. En som kom i USA, en som er internasjonal og en som følger med Shrek III filmen. Filmen slippes samme dag som nye Die Hard filmen. Blir litt av en kinokamp. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Faen jeg har sett mange westerns i de siste 3 ukene. The Professionals Pale Rider Once Upon a time in the west First full of dollars for a few dollars more the good the bad and the ugly the outlaw josey wales wyatt earp tombstone the wild bunch unforgiven Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er Tombstone og Wyatt Earp noe bra? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er Tombstone og Wyatt Earp noe bra? 8646379[/snapback] Begge er bra. Tombstone er min favoritt av de to. Men en god del år siden jeg har sett de nå, tror det er på tide å se de på nytt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 hva med the outlaw josey wales? det er den eneste av dem jeg ikke har sett Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg liker ikke westerns, og jeg likte Tombstone. Det burde vel holde^^ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er Tombstone og Wyatt Earp noe bra? 8646379[/snapback] begge er gode men tombstone er nok noe bedre, val kilmer gjør drit god jobb. og skyte senene er drit tøffe hva med the outlaw josey wales? det er den eneste av dem jeg ikke har sett 8646404[/snapback] min andmeldelse av den https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8580647 Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Har nylig skaffet meg: -Sabata (1969) -Navajo Joe (1966) -Death Rides a Horse (1967) -The Big Gundown (1966) -A Man Called Blade (1977) aka. Mannanja Og har disse liggende fra før: -Blazing Saddles (1974) -Stagecoach (1939) -The Proposition (2005) Så det blir en del western på meg også framover. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Kanskje noen av dere har sett den før, men her er Brandon Routh som en rappende sykkelpolitimann. EDIT: Kal Penn er også med, men det skjønte jeg ikke før 6 måneder etter jeg så den for første gang. Endret 19. mai 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Hihi, "sir ian sir ian sir ian sir ian YOU SHALL NOT PASS sir ian sir ian sir ian". Og Patrick Stewart som lager X-men oppfølger der han bare bruker skillene sine til å kle av damer. You're not married, you don't have a girlfriend, you live alone, and you don't watch Star Trek..........Good lord. Endret 19. mai 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Morsom parodi av Glengarry Glen Ross. Med Alec Baldwin. Always Be Cobbling EDIT: er originalen. Endret 19. mai 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Nettopp fått min første vurdering av dokumentaren jeg laget. Og nå veit jeg hvordan det er for regissører som lager filmer basert på en bok, og deretter får klager fra folk som har lest boka om ting som ikke ble tatt med. Han som jeg snakker med var en som var med på turen og filmet dokumentaren, og jeg redigerte. Jeg måtte ofre masse scener for å få en god flyt i filmen, som tydeligvis gikk veldig bra siden han mente den virker veldig kort. Ser ut til at jeg kanskje får litt mer klager på dette av de andre i klassen, siden alle sammen strengt tatt har "lest boka". Men jeg får vel bare stå på mitt. Det blir vel litt sånn "ignorance is bliss"-opplegg, siden jeg sannsynligvis hadde fått klager for det filmatiske, at den ble kjedelig osv., hvis jeg hadde inkludert det han synes at jeg burde ha tatt med. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Så Fargo idag, og må si at filmen var svært bra. Her har vi en morsom og inroiserende film som switcher mellom drap og kjærlighetsscener. Minnesota(?)-dialekten er jo ikke mindre enn fortryllende for meg som nordmann. Jaaaa? :!: Jeg må si Belluci og de andre skuespillerne virkelig presterte bra i denne filmen. Absolutt en film verdig min tid. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Så Mission Imposible 3 i dag og lurte på om de andre er like bra?Har sett en før tror jeg men husker ikke sånne ting så godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Så Mission Imposible 3 i dag og lurte på om de andre er like bra?Har sett en før tror jeg men husker ikke sånne ting så godt. 8650872[/snapback] tre'ern er dårligere enn to'ern og to'ern er dårligere enn en'ern Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Altså det du prøver og si er at 1ern er best? Syntes 3ern var ganske god men får bla opp i lommeboka og bestille da Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Toeren er tragisk. Når de kjører R sykler langs veien har de vei dekk, så hopper de ut på grusen så har de pluttselig knaster dekk istedet for. Dette var nok til å ødlegge hele film inntrykket hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 MI 1> MI3 > MI2 synes jeg. Fikk lånt Animal House, og som en komedie med 7.5 i rating, har jo nok litt høye forventninger. Ser den i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå