Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så nettopp transformer traileren....

 

 

I peed and pooped

8645746[/snapback]

 

Den er helt rå. Finnes for ordens skyld tre forskjellige, som har små variasjoner. En som kom i USA, en som er internasjonal og en som følger med Shrek III filmen.

 

Filmen slippes samme dag som nye Die Hard filmen. Blir litt av en kinokamp.

Lenke til kommentar

Hihi,

 

"sir ian sir ian sir ian sir ian YOU SHALL NOT PASS sir ian sir ian sir ian".

 

Og Patrick Stewart som lager X-men oppfølger der han bare bruker skillene sine til å kle av damer. You're not married, you don't have a girlfriend, you live alone, and you don't watch Star Trek..........Good lord.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Nettopp fått min første vurdering av dokumentaren jeg laget. Og nå veit jeg hvordan det er for regissører som lager filmer basert på en bok, og deretter får klager fra folk som har lest boka om ting som ikke ble tatt med. Han som jeg snakker med var en som var med på turen og filmet dokumentaren, og jeg redigerte. Jeg måtte ofre masse scener for å få en god flyt i filmen, som tydeligvis gikk veldig bra siden han mente den virker veldig kort.

 

Ser ut til at jeg kanskje får litt mer klager på dette av de andre i klassen, siden alle sammen strengt tatt har "lest boka". Men jeg får vel bare stå på mitt. Det blir vel litt sånn "ignorance is bliss"-opplegg, siden jeg sannsynligvis hadde fått klager for det filmatiske, at den ble kjedelig osv., hvis jeg hadde inkludert det han synes at jeg burde ha tatt med.

Lenke til kommentar

Så Fargo idag, og må si at filmen var svært bra. Her har vi en morsom og inroiserende film som switcher mellom drap og kjærlighetsscener. Minnesota(?)-dialekten er jo ikke mindre enn fortryllende for meg som nordmann. Jaaaa? :!: Jeg må si Belluci og de andre skuespillerne virkelig presterte bra i denne filmen. Absolutt en film verdig min tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...