vodkish Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Kan noen værsåsnill og fortelle meg om filmen Moon? (2009) Jeg skjønte ikke en dritt av filmen pga. jeg så på engelsk tekst.. kan noen forklare meg hva er det egentlig filmen prøver å fortelle oss og hvorfor er det 2 stk av samme person.. hvordan kom det plutselig 2 person? secret room? osv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Såg MI:Ghost Protocol i går, og det eneste jeg tenkte hele veien igjennom var : Apple,apple,apple. Grei film da sånn sett Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Kan noen værsåsnill og fortelle meg om filmen Moon? (2009) Jeg skjønte ikke en dritt av filmen pga. jeg så på engelsk tekst.. kan noen forklare meg hva er det egentlig filmen prøver å fortelle oss og hvorfor er det 2 stk av samme person.. hvordan kom det plutselig 2 person? secret room? osv. Nå er det en stund siden jeg så den, men sånn som jeg husker var han det handler om en klone, laget for å fungere en viss tid før han dør. Da tar en ny klone over. Familien hans og alt som skjer med han (før han bli paranoid/gal) er en scenario laget for å gi livet til klonen mening og for at han ikke skal skjønne hva som skjer. På slutten finner han alle de andre klonene og den som skal ta over for han våkner opp. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Kan noen værsåsnill og fortelle meg om filmen Moon? (2009) Jeg skjønte ikke en dritt av filmen pga. jeg så på engelsk tekst.. kan noen forklare meg hva er det egentlig filmen prøver å fortelle oss og hvorfor er det 2 stk av samme person.. hvordan kom det plutselig 2 person? secret room? osv. Om du ikke skjønner Engelsk hvorfor ser du da en film med Engelsk tekst? Det er en stund siden jeg har sett den, men jeg mener å huske at det var en klon av ham selv, disse klonene ble byttet ut etterhvert, husker ikke helt om det var fordi at det likksom skulle være ett bytte slik at Klon no 1 skulle føle at han måtte være der så lenge. Endret 19. mai 2012 av Jørgen Spoiler lagt til. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Spoiler much? --------------------- Er det planlagt en ny "Hulk"-film? Så Avengers igår og likte den nye skuespilleren godt! Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Spoiler much? --------------------- Er det planlagt en ny "Hulk"-film? Så Avengers igår og likte den nye skuespilleren godt! Ja, det skal nok være det nå som Hulk har bytta person (vet ikke 100% om det var hulk, men skal nok være det?). Og siden Thor 2, Iron Man 3, Captain america 2 osv.. kommer ut i 2013 så tenker jeg hulk kommer kanskje starten av 2014. Avengers kommer ut i 2014/2015 men er ikke sikker men har hørt om det Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Er det planlagt en ny "Hulk"-film? Så Avengers igår og likte den nye skuespilleren godt! Mark Ruffalo har signert avtale om å portrettere Hulken i fem nye filmer. http://www.nme.com/filmandtv/news/mark-ruffalo-signs-six-movie-deal-to-appear-as-hul/267220 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Takker! Flotte nyheter! Utrolig hva et ordentlig manus og regissør kan gjøre med karakterene, tenker spesielt på Loke og Thor. Nesten så jeg ser et håp for 2'eren! Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Spoiler much? --------------------- Var littt kjapp i avtrekket der ja. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Kan noen værsåsnill og fortelle meg om filmen Moon? (2009) Hvorfor ikke lese synopsiset på IMDB? Det som ihvertfall skjer (siden de andre ikke utdypet det helt): De er kloner, laget for å fungere over en tidsperiode, før de dør "automatisk". Slik sparer selskapet som driver utgraving på månen penger ved at de slipper å trene opp/sende opp nye mennesker hele tiden. Derimot virker det som han første klonen (klone 1) dør i kræsjet, slik at systemet setter inn en ny klone (klone 2). Men klone 1 dør ikke, og blir reddet av klone 2. Etter litt konfrontering finner de ut at de begge er kloner, og planlegger og utfører en plan slik at klone 1 blir sendt tilbake til jorda (via raketten som egentlig skal sende tilbake materie) for å informere verden om kloningen. På den måten ofrer klone 2 seg, for the better good og Jesus. Endret 20. mai 2012 av Coffey Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Mer snakk om Kick-Ass 2: http://www.totalfilm.com/news/jeff-wadlow-talks-kick-ass-2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Kick-Ass var en helt vanvittig overraskelse for min del ihvertfall, så en evt. oppfølger kunne blitt artig ja Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Hvorfor var Kick-Ass en helt vanvittig overraskelse? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Fordi jeg verken hadde lest eller sett noe som helst av materialet før jeg under tvil satte filmen på play i spilleren. Syns filmen var helt latterlig bra jeg da ^^ Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Kick-Ass er en av mine favorittfilmer, på delt førsteplass med No Country for Old Men og Pulp Fiction. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Fordi jeg verken hadde lest eller sett noe som helst av materialet før jeg under tvil satte filmen på play i spilleren. Syns filmen var helt latterlig bra jeg da ^^ Jeg storkoser meg hver gang jeg ser Kick-Ass. Å bli underholdt har en verdi det og, selv om man ikke blir fortalt en like god historie. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Herlig! Forhåpningene er (alt for) høye her. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Dama har fått ny jobb som inneberer at hun kan låne film gratis Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Hahaha, ser på John Carter og så langt er den beste karakteren jeg har sett i filmen, "hunden" Woola xD Herlig skapning !! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå