Filmvenn Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Colin Farrell har gått fra en skuespiller jeg misliker til en jeg liker på noen år. Spesielt siden In Bruges. Som en fan av Miami Vice (tv-serien), så hata jeg han ekstremt etter Michael Mann-filmen av tv-serien. Seven Psychopaths tror jeg blir grei film også i år, Farrell med Woody Harrelson, Sam Rockwell, Kevin Corrigan, Tom Waits og Walken m.fl. er nok til at jeg alene kommer til å sjekke ut filmen. Ser helt klart fram Total Recall. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kanskje feil tråd, men: Er det verdt å investere i BD-utgaven av Alien Anthology hvis man har dvd-versjonen frafør? Jeg har ekstremt lyst til å se den usensurerte utgaven av MakingOfAlien3, men er det noen andre forskjeller på settene uten bilde- og lydoppgradering? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Da er det bekreftet at en endcredit i The Avengers kommer når filmen premierer i USA nå på fredag. Denne er i tillegg til mid-crediten som allerede er. Dette er jo litt kjipt for oss som allerede har sett filmen, og bringer opp spørsmålet om den nye sekvensen kommer til norske kino'er etter US-premieren.(Jeg kunne glatt se filmen igjen på kino btw) Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Luke Evans tilbudt rolle i Fast and Furious 6. http://www.totalfilm.com/news/luke-evans-offered-the-villain-role-in-fast-and-furious-6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Vaa28xicJDE&feature=related Eastwoodparodi *humrer* Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Når Expendables 1 var så utrolig dårlig tviler jeg veldig sterkt på at 2'ern er noe bedre. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg digga The Expendables, og har trua som faen på nummer to. Gleder meg som en liten bølle. 3 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Wow, detta så dødsfett ut! Skal absolutt sees! + rep Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg liker tårta. That`s my spidey. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Er i utgangspunktet glad i Spider-Man, men "The Amazing Spider-Man" ser så langt fryktelig kjedelig ut. Endret 4. mai 2012 av Inxs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Blitt vel for mange Spider-man-trailere nå. Syns jeg har sett for mye av filmen allerede. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Dette er ingenting i forhold til 80-talls trailere, som gjerne viser både starten, plottet, twists, og slutten. Trenger ikke se annet enn traileren. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Man ser selvfølgelig ikke trailere. Helt uaktuelt. 5 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Teasere går ann å se, men trailerne nå til dags avslører gjerne alt som kommer til å skje i løpet av hele filmen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg husker jeg så promo til en film på Viasat 4 for ikke så lenge siden hvor de viste både plottet, den beste delen og slutten. (Heldigvis hadde jeg sett denne filmen flere ganger før.) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg så en trailer av titanic, spoiler hele filmen når de viste at båten sank. 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Det skal vel helst stå i en spoilertag. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ja takk, jeg har faktisk ikke sett den enda Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg så en trailer av titanic, spoiler hele filmen når de viste at båten sank. Åhh herregud må få det inn i en spoiler mann, Titanic sank! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå