JimRamse Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Svar på spoiler. Det var Thanos Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Er Prometheus en Alien kopi med vilje? Edit: Oooh yes.. En slags spinnoff ser det ut som? story that precedes the events of Alien, but which is not directly connected to the films in the Alien franchise. According to Scott, though the film shares "strands of Alien's DNA, so to speak", and takes place in the same universe, Prometheus will explore its own mythology and ideas. Endret 30. april 2012 av MrLuni Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det er jo en prequel til Alien regissert av Ridley Scott. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Er ikke akuratt en prequel heller. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det er ikke en ren prequel, men den foregår før Alien, og forklarer mest sannsynlig mange av tingene som skjedde i sistnevnte. Vi får se når den kommer ut! Så ihvertfall et glimt av The Space Jockey i traileren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har troen. Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Har også troen på Ridley Scott her. Elsker når de forteller i den nye traileren at det er "Director of Alien", "Director of Blade Runner" og "Director of Gladiator". Praktisk talt nevner hans høydepunkter. Og så er Damon Lindelof på manus (sammen med en ukjent kar). Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 "From the director of A Good Year, Body of Lies and Robin Hood" har ikke helt den samme effekten, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Vanskelig mht Olsenbanden.....Kongen og Knekten er nok min fav. Ellers liker jeg : OB tar gull OB og Dynamitt Harry (Harry er mer ufin i denne , skurken minner meg ikke så rent lite om Blofeld i 007) OB og DH på sporet OB mot nye høyder (Lasse Kolstad er sjarmerende i rollen som Roy) OB gir seg aldri (hvis det er den hvor de er i London.....kreativt at Lego er involvert i plottet oxo) Den siste likte jeg mer etter 2. gang , ser på det mer som en mimre-over-gamle-dager film Blunck rulte som Holm , he he. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 I OB og DH prøver banden seg i ærlig arbeid på bryggeriet , det skjer ikke ofte......mest pga hun psykologidama at Egon blir lovlydig (prøver å bli lovlydig er vel mer sant , he he) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Vet ikke om denne ferske traileren er postet her før, men så ikke slik ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Syns traileren var drålig, ble ikke hypet opp en smule. Trailer nr 2 var mye bedre. Slik det ser ut nå så tror jeg The Avengers blir sommerens vinner. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 "From the director of A Good Year, Body of Lies and Robin Hood" har ikke helt den samme effekten, nei. Når sant skal sies så har Ridley Scott for det meste lagd dårlige filmer. Men han har et par skikkelige lyspunkt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Syns traileren var drålig, ble ikke hypet opp en smule. Trailer nr 2 var mye bedre. Slik det ser ut nå så tror jeg The Avengers blir sommerens vinner. Enig etter å ha sett Avengers. Men jeg gleder meg riktignok, og tror den vil slå The Amazing Spider-Man for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Tipper den slår både Spiderman, MiiiB og Gi.Joe 2. Både kvalitetsmessig og økonomisk. Mens The Avengers topper tronen for sommerens blockbusters. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Selv om GI Joe 1 var temmelig elendig så er jeg litt mer gira på oppfølgeren. Virker som de skipper mye tullet fra 1`ern (en del mindre greenscreen virker det som). Men filmen har med Adrianne Palicki, som jeg kunne sett lest biografien til Wenche Foss og jeg ville hatt fulgt med. Den dama er nydelig. Riktignok ikke en film jeg kommer til å se på kino, selv med Willis og Rock i filmen. Tviler sterkt på at noen kommer til å slå tallene til The Avengers i sommer ja. Allerede sterke tall utenlands før USA-premieren er et godt tegn. Endret 1. mai 2012 av Maury Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=sWMhADqlPYg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Batman Begins var konge, The Dark Knight er helt rå, og absolutt en av de beste filmene jeg har sett, så gleder meg meget stort til The Dark Knight Rises. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Balthier842: Den skal nok uten tvil sees. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå