Filmvenn Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Jeg vil si at Thor er mer den eneste viktigste å se først. 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Da skal jeg se til å få anskaffet den. Leser veeeldig mye dårlig om den, men Idris Elba er jo rimelig sjef, så han trekker vel opp kvaliteten bare ved å eksistere i filmen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Den er grei synes jeg. Men selvfølgelig folk hater jo alt her så. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Den er grei synes jeg. Men selvfølgelig folk hater jo alt her så. I felt that. Hvor viktig er Captain America for Avengers? Jeg er ikke så gira på å se den egentlig, men synes Avengers virker interessant. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Nick Fury på slutten. Litt relevant for The Avengers, spør du meg. Endret 27. april 2012 av Bunnskrap Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Har sett alle filmene nå, alle filmene er jo grei underholdning, bortsett fra Captain America. Lenge siden jeg har sett en så dårlig film. 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Den er bedre enn Thor da. 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Næ, i Thor er det i det minste forsøk på humor. Jeg tror det eneste jeg lo av i Captain America var alle klisjeene. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Burde man se noen av de tidligere Marvel-filmene før The Avengers? Jeg har nemlig ikke sett noen av dem, tror jeg.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Burde man se noen av de tidligere Marvel-filmene før The Avengers? Jeg har nemlig ikke sett noen av dem, tror jeg.. Du vil uten tvil skjønne mye mer hvis du ser de andre Marvell filmene først. Det er ingen bakhistorie på karakterene i The Avengers filmen, for de regner med at den har folk fått gjennom å se de andre Marvell filmene ( Iron Man, Iron Man 2, Thor, Captain America og The Incredible Hulk ) Mulig du liker The Avengers uten å ha sett disse filmene, men tror du har mye mer igjen av å se disse først. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Kom på at jeg mangler The Incredible Hulk, er den ålreit eller? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Hvis det var den med Norton så er den helt grei. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Ja, finnes det ikke flere? Hviken er "riktig"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Den med Norton er den ''riktige'' i forhold til The Avengers. Den andre erAng Lee's Hulk med Eric Bana fra 2003. Endret 28. april 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Thor er nok grei å se før The Avengers. Captain America også på sett og vis (pga det de sloss om i Avengers). Filmens store stjerne er forøvrig Hulk. Har det største "eid"-øyeblikket jeg har sett i en film siden... vel, jeg vet ikke når. Forøvrig holder jeg Thor godt over Captain America. Siste film fungerte ikke helt for meg, mens førstnevnte overrasket positivt. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Tenker du på når han regelrett bruker Loke til å slegge gulvet i Stark-bygningen? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg får lide meg gjennom The Incredible Hulk og Captain America da. Så har jeg alt grunnmaterialet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) TIH er ikke noe å lide seg igjennom. Den er solid som actionfilm. Tim Roth er jo med for pokker! Bunnskrap: Tipper han snakker om da Hulk ga en ''takk for sist'' til Thor. Som var übermorsomt Endret 28. april 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå