Heilage Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Pirates of Silicon Valley, verdt en titt? Jeg synes absolutt det er en god film, men man burde nok være interessert i materialet. Et artig perspektiv på MS vs. Apple iallefall. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Meget interessert i materialet, takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Barbra 70 år........ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 40 aar siden George Sanders selvmord.......husker han mest fra Vilage of Damned , From Earth to Moon og seff som den kalde mr Freeze. . Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Første titt på DiCaprio i Django Unchained. Også Waltz og Foxx i filmen. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Fikk reisning Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Danielzu: Jeg er glad jeg kan bidra med din, uhmm..what? Eneste castingen jeg i grunn ikke liker er Kerry Washington. Har sett henne i en tv-serie, og hun har så forbanna falske tårer og gråtescener. Kan allikevel gjøre det bedre her dog. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Det DiCaprio bildet er awesome. Tenkte å poste det selv, men du kom meg i forkjøpet. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Er DiCaprio-fan, men "antifan" av Tarantino så det blir spennende å se hvordan jeg fordøyer den. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Kjenner jeg gleder meg godt til Django Unchained! Endret 26. april 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Review: 'Avengers' assembles the best Marvel movie so far JOSS WHEDON'S SURE HAND AS A WRITER/DIRECTOR ELEVATES THE MATERIAL TREMENDOUSLY By Drew McWeeny CRITIC'S RATING A http://www.hitfix.com/blogs/motion-captured/posts/review-avengers-assembles-the-best-marvel-movie-so-far Føler hypen blir litt i overkant, kommer sikkert som god gammel Marvel-fanboy gjennom snart 14 år å sikkert hate noe med filmen. Men nå har også en favorittanmeldelerne mine innenfor film også gitt den god kritikk, darn. Lurer på jeg skal lure meg til en gratisbillett på premieren i morra på min lokale kino, selv om jeg sikkert ender å dra alene for første gang på kino som jeg kan huske. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Synes egentlig den levde opp til hypen, så for min del var det en veldig positiv overraskelse. Skal se den igjen i morgen, og er spent på om jeg sitter igjen med det samme gode inntrykket andre gang. Storkoste meg første gangen i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Skal ses ikveld, og jeg gleder meg som en unge. Ryktes at det kommer en ny trailer til TDKR til denne filmen også. Dette blir en fantastisk popcornsommer. Ekstremt masse snacks på horisonten. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Ny trailer er bekrefta opp mot visningene i USA. The Dark Knight Returns og The Amazing Spider-Man trailere blir vist før The Avengers i statene ihvertfall. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Ny trailer er bekrefta opp mot visningene i USA. The Dark Knight Returns og The Amazing Spider-Man trailere blir vist før The Avengers i statene ihvertfall. Man of Steel da? eller er det trailer ute for den? Har ikke vært på kino siden Desember 2009 men tror jeg er nødt til å se disse her. Endret 27. april 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Man of Steel-trailer blir ikke vist i forkant av The Avengers. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Man of Steel-trailer blir ikke vist i forkant av The Avengers. Men tenkte hvor den er, begynte vel på den i fjor men har ikke premiere før neste år. Eneste jeg fant av den: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Man of Steel kommer i 2013. Så kommer ikke noe trailer før den minst før i sommer. Kunne sett for meg en trailer eller teaser kommer på Comic-Con i juli. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Vurderer å se Avengers, lenge siden jeg har vært på kino. Er det viktig å få med seg de andre superheltfilmene som har bygget opp til The Avengers? Den eneste jeg har sett er Iron Man. edit: Og Captain America. Endret 27. april 2012 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå