Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

40 aar siden George Sanders selvmord.......husker han mest fra Vilage of Damned , From Earth to Moon og seff som den kalde mr Freeze. .

Lenke til kommentar

Review: 'Avengers' assembles the best Marvel movie so far

JOSS WHEDON'S SURE HAND AS A WRITER/DIRECTOR ELEVATES THE MATERIAL TREMENDOUSLY

By Drew McWeeny

CRITIC'S RATING A

http://www.hitfix.com/blogs/motion-captured/posts/review-avengers-assembles-the-best-marvel-movie-so-far

Føler hypen blir litt i overkant, kommer sikkert som god gammel Marvel-fanboy gjennom snart 14 år å sikkert hate noe med filmen. Men nå har også en favorittanmeldelerne mine innenfor film også gitt den god kritikk, darn. Lurer på jeg skal lure meg til en gratisbillett på premieren i morra på min lokale kino, selv om jeg sikkert ender å dra alene for første gang på kino som jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skal ses ikveld, og jeg gleder meg som en unge. Ryktes at det kommer en ny trailer til TDKR til denne filmen også. Dette blir en fantastisk popcornsommer. Ekstremt masse snacks på horisonten.

Lenke til kommentar

Ny trailer er bekrefta opp mot visningene i USA. The Dark Knight Returns og The Amazing Spider-Man trailere blir vist før The Avengers i statene ihvertfall.

Man of Steel da? eller er det trailer ute for den? Har ikke vært på kino siden Desember 2009 men tror jeg er nødt til å se disse her.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Vurderer å se Avengers, lenge siden jeg har vært på kino. Er det viktig å få med seg de andre superheltfilmene som har bygget opp til The Avengers? Den eneste jeg har sett er Iron Man.

edit: Og Captain America.

Endret av Bunnskrap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...