Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Den kan nok bli det. På en annen side så er både manusforfatteren og Luc Besson flinke når det gjelder actionfilmer, og det er vel ikke så mye dybde i Hitman-universet fra før av, så den kan bli en bra underholdningsfilm. Timothy Olyphant er jeg veldig spent på, jeg synes at han ikke får nok å bryne seg på i Deadwood (ser første sesong nå).

8639339[/snapback]

 

vel hvis det blir en action film blir jeg sur, hitman er en thriller ikke action film, ja det er action sener i den, men det er ikke en action film. gjør man hitman skikkelig skal jo ingen en gang vite at han var der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den kan nok bli det. På en annen side så er både manusforfatteren og Luc Besson flinke når det gjelder actionfilmer, og det er vel ikke så mye dybde i Hitman-universet fra før av, så den kan bli en bra underholdningsfilm. Timothy Olyphant er jeg veldig spent på, jeg synes at han ikke får nok å bryne seg på i Deadwood (ser første sesong nå).

8639339[/snapback]

 

vel hvis det blir en action film blir jeg sur, hitman er en thriller ikke action film, ja det er action sener i den, men det er ikke en action film. gjør man hitman skikkelig skal jo ingen en gang vite at han var der

8639473[/snapback]

 

Hitman har alltid vært action, og ikke noe thriller. Det er aldri noe som er "skummelt", à la seriemorder-filmer. Hitman er action. Mørk action, med en dose kullsort humor, og mye spenning.

 

...Men jeg skjønner hva du mener. Den må for all del ikke bli noen slags Statham-actionfilm! Da blir det bråk her i gården.

 

Ian McKellen snakker om skuespilling i Extras. Noe av det morsomste jeg har sett.  :!:

8643377[/snapback]

 

Ikke morsommere enn:

-Patrick Stewart - "I've seen everything"

-Ben Stiller - "Would you stop going on about your fucking dead wife?"

-Ross Kemp og Vinnie Jones når Vinnie får høre hva Ross har sagt om ham. ^^

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Så nettopp transformer traileren....

 

 

I peed and pooped

8645746[/snapback]

 

Ja, herregud den er bra.

 

Så The Prestige i går. Syns det var en veldig OK film. Hva syns folket om den?

8646014[/snapback]

 

Oppskrytt, men bra. Min mening om den kommer snart på Kulturo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...