Nopros Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Nopros: Har du? Det kjipe nå er jo at det er lyst så veldig lenge, blir ikke helt den samme sjarmen å se film når dagslyset sniker seg inn gjennom gardinene. Da blir det automatisk mindre filmtitting her i gården. Dessverre, har sett under halvparten av filmene i serien. Har sett 198 av de 522 filmene han tar for seg. Merker selv at det har blitt litt lite filmseing i det siste, men skal prøve å få ordnet opp i det nå i de neste ukene. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Han fortelleren snakker skikkelig spesielt. hmmmm. Kanskje jeg skal feire fredag den trettende med en skrekkfilm! tror det blir Rosemary's baby i dag! Syns ikke han snakker så galt egentlig, greit med litt variasjon på fortellerstemmene. Liker tankegangen din, da blir det Pet Sematary her i gården. Rosemary's baby er forøvrig knall film, gled deg! Dessverre, har sett under halvparten av filmene i serien. Har sett 198 av de 522 filmene han tar for seg. Merker selv at det har blitt litt lite filmseing i det siste, men skal prøve å få ordnet opp i det nå i de neste ukene. Nopros: Har bare sett 68 av de selv. Småflaut. Forresten, skulle du starte opp challenges? Evt. så virket konseptet med Watch The Movies You Should Have Already Seen ganske artig, kanskje det passer bedre for å få litt aktivitet på filmforumet igjen? Da skal man jo tross alt skrive et lite mini-anmeldelse også. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Nopros: Har bare sett 68 av de selv. Småflaut. Forresten, skulle du starte opp challenges? Evt. så virket konseptet med Watch The Movies You Should Have Already Seen ganske artig, kanskje det passer bedre for å få litt aktivitet på filmforumet igjen? Da skal man jo tross alt skrive et lite mini-anmeldelse også. Det ble så innmari travelt i påsken, og plutselig var vi godt ute i April så da tenkte jeg at jeg heller ventet til neste måned. Men kan alltids lage en tråd nå, også får folk melde fra om de vil være med eller ikke til månedstart? Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Rosemary's Baby er drøyt fet! Sinnsykt kul film. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Enig. En av mine absolutte favoritter. En av de mest spennende filmene jeg noen gang har sett. Endret 13. april 2012 av Skurupu Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Forresten, skulle du starte opp challenges? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1428857 De som er interessert i å være med, får si ifra i tråden! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe den norske filmen "Import Export"? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ting tyder på at de har den på lager hos DVDstrax, og til den ganske så hyggelige prisen NOK 58,- Ifølge siden har de gratis frakt for tiden også, hyggelig. [LINK] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 BRING IT!!!! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Samle sammen en gjeng avdanka dårlige hollywood-skuespillere, og basere en film på kun dette blir for tynt for meg. Magefølelseterningkast 1. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hvilket merke tampong bruker du? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Lyst å oppdatere posten din så vi lesere av "Postet bilde" kan vite hvilken film det snakkes om? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Regner med et er Expendables 2, siden vi har kommentarer som "hvilket merke tampong bruker du?" for han som ikke får ståpikk av å se gamle actionehelter på samme plakat. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 hvis du drar "postet bilde" over i en ny fane, kommer bildet opp! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Takk Tsjuden. Betyr uansett at jeg også bruker tampong. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) hvordan er det å kjøpe filmer brukt fra play.com ? ser at jeg kan spare mye penger på det. Endret 15. april 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 hvordan er det å kjøpe filmer brukt fra play.com ? ser at jeg kan spare mye penger på det. Blir de sendt til Norge da? Trodde man ikke man kunne kjøpe hverken brukt eller fra tredjepart forhandler på play. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Er mange som ikke sender, men er noen som sender til Norge. De få gangene jeg har prøvd har innpakning vært mye bedre enn play.com samt komt raskere fram. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Tror det står i beskrivelsen hvilke land de sender til. Men generell regel er at de bare selger bruktting innen UK pga avgifter og MVA og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå