thesinner Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Noen som har sett Chinese Take-Away ennå? Synes den ser veldig spennende ut, men har ikke mulighet til å se den på kino før etter påske! Jeg har forøvrig sett veldig lite argentinsk film, den eneste jeg kommer på er The Secret in Their Eyes (også med Ricardo Darín i hovedrollen) som vant Oscar for et par år siden. Noen som kan si om jeg har gått glipp av mye ved å se så og si ingen argentinske filmer? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Har nettopp kommet over filmen "Cashback". Noen erfaringer med denne? Endret 3. april 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
blured Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Likte den veldig godt, tror jeg har sett den en to-tre ganger. Hele filmen er bygget rundt en kortfilm som kom året før; den er IMO litt bedre (riktignok et helt annet format, så litt vanskelig å sammenlikne direkte), men hele filmen er også absolutt verdt sine 100min. Liker stemningen, og er endel scener som er temmelig morsomme. Endret 4. april 2012 av blured Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Har nettopp kommet over filmen "Cashback". Noen erfaringer med denne? Helt grei film som har sine gode øyeblikk. Verdt å se hvertfall. 7/10. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hadde gjerne likt å se Mask 2 med Carrey......når de likevel har oppfølgerdilla Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Captain America 2: April 4, 2014 (i statene) Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 NRK nett TV hev lagt ut Amadeus: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/838778/ Tilrådast på det sterkaste. Fantastisk film. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Hm.. Må nesten vurdere å se den igjen da. Har ikke sett den siden Ung.skolen eller vgs. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Noen som vet om det er mulig å få tak i slike posters: http://www.totalfilm...l-movie-posters Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nei, men si ifra om du finner et sted. De var awesome. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nei, men si ifra om du finner et sted. De var awesome. Har prøvd å søke rundt men har ikke funnet de, tar jeg ikke helt feil er faktisk den Rear Window posteren på Scream 4. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Ser ut som man kan kjøpe Rear Window posteren her. Klarer ikke finne noen sider som selger alle så man må nok lete etter de inviduelt. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Er Hitman filmen så dårlig som alle sier? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ser ut som man kan kjøpe Rear Window posteren her. Klarer ikke finne noen sider som selger alle så man må nok lete etter de inviduelt. Litt drøy pris for en plakat, kommer vel oppi 1300,- til slutt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Er Hitman filmen så dårlig som alle sier? Fungerer på en sliten søndag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Oscar '62 : Loren vinner for "To kvinner"......imo hennes beste film Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Du har også: http://www.youtube.com/watch?v=_x5p9ZtlEpc _______________________ Ben Kingsley Kingsley dukker vist opp i Iron Man 3, er i siste forhandlinger til rollen som mest trolig blir The Mandarin. Shane Black skal regissere filmen som har jobbet med Downey Jr. tidligere. Endret 10. april 2012 av Mahavishnu 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå