Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I en kinosal kan jeg ikke sitte med dyna over meg, jeg kan ikke legge beina noe sted, jeg kan ikke gå og hente noe mer å spise/drikke, jeg kan ikke smatte og knaske så mye jeg vil, og jeg slipper å bruke tid og penger på å reise fram og tilbake til kinoen.

Lenke til kommentar

I en kinosal kan jeg ikke sitte med dyna over meg, jeg kan ikke legge beina noe sted, jeg kan ikke gå og hente noe mer å spise/drikke, jeg kan ikke smatte og knaske så mye jeg vil, og jeg slipper å bruke tid og penger på å reise fram og tilbake til kinoen.

Det er nok av folk som tror du kan det.

Dropper kino så ofte som mulig. Jeg foretrekker å se film alene.

Lenke til kommentar

Dropper kino så ofte som mulig. Jeg foretrekker å se film alene.

Går heller aldri på kino (Kammizez nevnte mange gode grunner), men jeg synes det er kjekkere å dele opplevelsen med andre enn å se alene. Spesielt hvis det er en film som gir diskusjon etterpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ang. kino: Etter noen uker i USA med et par kinobesøk er jeg glad for at det ikke er slik på kinoene her hjemme. Der var klapping, snakking og høylytte reaksjoner på det som skjedde på lerretet på et helt annet nivå enn her i Norge. Ble rett og slett irritert og jeg er en som vanligvis liker å gå på kino.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...