Lord Britishface Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 http://www.icheckmovies.com/lists/they+shoot+pictures+dont+they/ Jeg ser ikke noe problem. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Er det nødvendig å lage den en gang til egentlig? Ikke noe remake. Samme navn:Total Recal 2012: http://www.imdb.com/title/tt1386703/ As the nation states Euromerica and New Shanghai vie for supremacy, a factory worker (Farrell) begins to suspect that he's a spy, though he is unaware which side of the fight he's on. Ah, daså. Lett å ta feil med slike dystopiske fremtidsfilmer. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Filmene er basert på samme histore skrevet av Philip K. Dick. Men et stort hint er at de har hentet navnet fra Arnold-filmen. En remake med andre ord. 1 Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Filmene er basert på samme histore skrevet av Philip K. Dick. Men et stort hint er at de har hentet navnet fra Arnold-filmen. En remake med andre ord. Det er ikke en remake hvis den nye filmen har Philip K. Dicks historie som utgangspunkt og ikke 1990-filmen. Akkurat som Finchers TGWTDT ikke er noe remake av den svenske Män Som Hatar Kvinnor-filmen. Endret 29. mars 2012 av ballsack 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hvis noen filmatiserer en ny versjon av Do Androids Dream of Electric Sheep? og kaller den Blade Runner er det ikke urimelig å anta at inspirasjonen kommer mer fra Scott enn Dick. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Det er ikke en remake hvis den nye filmen har Philip K. Dicks historie som utgangspunkt og ikke 1990-filmen. Akkurat som Finchers TGWTDT ikke er noe remake av den svenske Män Som Hatar Kvinnor-filmen. Er ikke ute etter å diskutere definisjonen på en remake, men ved å ta navnet fra Arnold-filmen markedsføres den utvilsomt som en remake. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Ganske hilarious å se at en av de første kommentartrådene på IMDB under Total Recall er LEAVE ARNOLD ALONE!!!!!!!!!! Folk har ikke lest beskrivelsen engang før de hyler i vei. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Official "Man of Steel" synopsis: "In the pantheon of superheroes, Superman is the most recognized and revered character of all time. Clark Kent/Kal-El (Cavill) is a young twentysomething journalist who feels alienated by powers beyond anyone's imagination. Transported to Earth years ago from Krypton, an advanced alien planet, Clark struggles with the ultimate question - Why am I here? Shaped by the values of his adoptive parents Martha (Lane) and Jonathan Kent (Costner), Clark soon discovers that having super abilities means making very difficult decisions. But when the world needs stability the most, it comes under attack. Will his abilities be used to maintain peace or ultimately used to divide and conquer? Clark must become the hero known as 'Superman,' not only to shine as the world's last beacon of hope but to protect the ones he loves." Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Er det enda en film om Supermanns begynnelse? Hvor mange eksisterer det ikke allerede? Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Historien i seg selv virker ikke veldig orginal, og veldig Superman-klisjé... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Den siste som kom var jo rent søppel.. Håper den nye tar en "batman begins" vei og blir mer seriøs. Håper at Lex Luthor IKKE er med! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Lex Luthor kan godt være med for min del, ettersom han denne gangen ikke blir en komifigur. Med Nolan som produsent blir filmen garantert mer "seriøs". Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Lex er ikke med i filmen. Det er General Zod i brilliante Michael Shannon sin skikkelse. Skuespillervalgene, regissøren, og flere av produsentene er alene nok til at jeg kommer til å sjekke ut filmen først fører jeg starter å tvile. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Vi hadde vel visst om det hvis han var med, men det kunne godt vært både Lex OG Zod. Akkurat som i Superman 2. Blir litt rart med Superman uten erkerivalen sin, men jeg kommer neppe til å savne han. EDIT:Det går faktisk noen morsomme rykter om at Bradley Cooper skal ha en liten rolle som Lex Luthor.. Og husk at Batman's nemesis ikke dukket opp før TDK. Meh, time will show. Endret 30. mars 2012 av toro3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg er rett og slett ikke så interresert i supermann. Aldri vært veldig begeistret for slike filmer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 http://www.icheckmov...ures+dont+they/ Jeg ser ikke noe problem. Det var litt dumt formulert av meg. Jeg mente at det ikke går an å linke til min egen liste lenger. Jeg kan bare linke til profilen, men ikke IMDB Top 250-lista. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) http://www.icheckmov...ures+dont+they/ Jeg ser ikke noe problem. Det var litt dumt formulert av meg. Jeg mente at det ikke går an å linke til min egen liste lenger. Jeg kan bare linke til profilen, men ikke IMDB Top 250-lista. Joda. Bare skriv dette bak linken: ?user=brukernavn Da kan du sjekke ut andres lister, og linke dine egne. Endret 30. mars 2012 av BadSmile 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Ah, tusen, tusen takk! Rart de ikke har en share-knapp. Det eneste jeg fant var en HTML-signatur-ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå