Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg skal si :hmm:

 

EDIT: March of the Peguins er nødt for å være tidenes søteste dokumentar:

8630627[/snapback]

Ikke uten grunn at den seilte inn på min topp 20. It's just so CUTE!

 

Jeg skal se film nå. Jeg vet ikke hvilken. Hvis noen er våken nå kan de foreslå noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://movies.yahoo.com/feature/transformers.html

 

Den nye Transformerstraileren. Helt rå, gleder meg som en unge. Dette blir tidenes Bayfilm. Traileren alene er bedre enn de fleste filmene jeg har sett. Barndomsdrømmen går i oppfyllelse. Nå trenger jeg kun ny He-Man film og en Batman vs Superman film (regissert av Nolan og ikke Singer) så trenger jeg ikke se film for resten av livet. For da er mine filmdrømmer komplett. :wee:

 

 

Av og til er jeg bare så utrolig fornøyd med å være en forvokst unge.

Lenke til kommentar
http://movies.yahoo.com/feature/transformers.html

 

Den nye Transformerstraileren. Helt rå, gleder meg som en unge. Dette blir tidenes Bayfilm. Traileren alene er bedre enn de fleste filmene jeg har sett. Barndomsdrømmen går i oppfyllelse. Nå trenger jeg kun ny He-Man film og en Batman vs Superman film (regissert av Nolan og ikke Singer) så trenger jeg ikke se film for resten av livet. For da er mine filmdrømmer komplett. :wee:

 

 

Av og til er jeg bare så utrolig fornøyd med å være en forvokst unge.

8634936[/snapback]

 

så du drømmer ikke om en super ted film da?

Lenke til kommentar

Kunne jo ha kalt dem for Bayberg da siden det er Bay som står for regien ;) . Kommentar til traileren, er vel egentlig stort sett de samme som Dotten :yes:

 

 

Over til noen helt annet og kanskje en like gledelig nyhet (i hvert fall for meg). Etter min mening så var Heat den siste filmen hvor De Niro viste hvor bra han var og det er jo snart 12 år siden og en haug med uforglemmlige filmer fra hans sin side. Al Pacino er jo der han alltid er og har vært på toppen av dem alle, nå ser det ut som han er mannen som skal få De Niro til å leke skuespiller igjen og ikke bare finne kontonummeret sitt i stede for å lese manus.

 

Pacino and De Niro skal leke sammen igjen for første gang siden Heat( :love: ), så da er det vel en mulighet for at de klarer å dra det beste ut av hverandre håper jeg...

 

Apparently Bobby De Niro and Al Pacino will star together for the first time since they went head to head in HEAT, in the movie RIGHTEOUS KILL. Jon Avnet (who Pacino starred in 88 MINUTES for) will direct the movie, which sees the two legends play detectives on the trail of a serial killer. That is of course purely incidental, since I could have written that they play two surgical electives on the trail of an imperial Steve Miller and it would still be awesome.

 

Edit:

 

Glemte en bokstav.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Det er bare og lukke øyne og ører og leke at man er i la-la land, jeg tror ikke noe slipper unna re-make spøkelse. Så er det bare og leke at det ikke finnes en re-make, men det har jo kommet noen få som er bra men det er ikke så mange av dem heller Insomnia og The Departed er vel to av de beste.

Lenke til kommentar

Den kan nok bli det. På en annen side så er både manusforfatteren og Luc Besson flinke når det gjelder actionfilmer, og det er vel ikke så mye dybde i Hitman-universet fra før av, så den kan bli en bra underholdningsfilm. Timothy Olyphant er jeg veldig spent på, jeg synes at han ikke får nok å bryne seg på i Deadwood (ser første sesong nå).

Lenke til kommentar

David Bateson i hovedrollen er tåpelig. Jeg skjønner ikke hvorfor folk mister all form for logikk med en gang det er snakk om en adapsjon av noe. Alt skal være så likt som mulig, uansett om filmen tjener på det eller ikke. Hvorfor ikke la en manusforfatter og en regissør sette seg ned med konseptet, utvikle det best mulig og gjøre den til en frittstående del av (i dette tilfellet) Hitman-konseptet? Skal vi ofre skuespillerprestasjon for at de som har spilt spillet skal kunne høre nøyaktig den samme stemmen som i spillet? Krever vi at hele filmen sees fra bak ryggen til Agent 47 også? Jeg blir litt oppgitt av hvordan fanboys, de som ønsker det beste, gjerne er de med de aller verste idéene til hvordan filmen skal lages.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...