Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Hun er nydelig. Brukbar skuespiller og, selv om jeg ikke har sett Hunger Games så var hun ganske bra i Winters Bone.

Lurer på om den David Russell-filmen med henne senere i år blir noe brukbar. Robert De Niro, Bradley Cooper o.s.v. i filmen også. Spanking The Monkey, The Fighter, I Love Huckabees og Three Kings er alle forskjellige filmer jeg har likt mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt dette fokuset som rettes mot Jennifer Lawrence i disse dager er jo helt idiotisk.

Hvordan kan noen mene at jenta er feit?

Virker forøvrig som at hun har beina plantet godt på jorden når det kommer til eget kropps syn.

Hvem er det som sier hun er "feit" nå? Det er hun selvfølgelig ikke og har aldri vært det heller. Det er sikkert noen som mener at hun hadde litt mer fett enn hovedkarakteren i boka hadde, og derfor måtte hun legge seg i trening. Dessuten det bildet der er ikke spesielt gammelt og tatt i løpet av premierene. Så blir merkelig å legge ved det bildet og spørre hvorfor noen måtte mene hun ser feit ut, da det er ikke som har sagt at hun ser feit ut etter all treningen hun gikk igjennom. Ikke sett Hunger Games filmen, men hun er meget bra i Winters Bone. An actress who can act. Tipper det flommer over av scripts til agenten hennes for tiden.

Lenke til kommentar

Hehe, kanskje litt feil å legge med bilde av henne etter filmen ja.

Men jeg sliter med å finne bilder hvor hun er "feit".

Du vet, Hollywood og menneskekropper. :p

Jeg har ikke sett Winters Bone, men har hørt av flere at hun er mye flinkere i den enn Hunger Games. For hun gjøre ikke den beste jobben i Hunger Games akkurat.

Ang. Utseende har jeg ikke annet enn å si enn; nydelig!

Er ikke Hunger Games litt sånn Twilight aktig? Ergo, skuespillere med litt talent trenger ikke å gi mer av seg selv enn ytterst nødvendig. Derfor kan det se noe overfladisk og simpelt ut. Ikke sett hverken Hunger eller Twilight så aner ikke, men sånn jeg ser for meg at det er.

Lenke til kommentar

Er ikke Hunger Games litt sånn Twilight aktig? Ergo, skuespillere med litt talent trenger ikke å gi mer av seg selv enn ytterst nødvendig. Derfor kan det se noe overfladisk og simpelt ut. Ikke sett hverken Hunger eller Twilight så aner ikke, men sånn jeg ser for meg at det er.

Jeg likte Twilight bedre, men ja du sier noe der.

Lenke til kommentar

*peke på han som liker Twilight*

:p

Fikk endelig sett Young Adult i helga. Nok en film der Charlize Theron gjorde et godt inntrykk. Slik som i North Country og Monster. Var redd etter Hancock og Aeon Flux at hun kom til å ende opp altfor mange slike filmer. Men tydeligvis ikke helt etter Young Adult, og hun er jo i kanskje det som kan bli årets popcorn-film for meg, Prometheus.

Lenke til kommentar

Kom hjem fra The Hunger Games nå. Det første jeg sa når jeg kom ut var at det var Battle Royale i Twilight-form, også leste vi Film Magasinet på vei hjem og der nevnte de også at dette var det "nye Twiligfht". Denne hadde nok være dritbra om jeg var ei tolv år gammel jente, men dessverre er jeg verken tolv år eller jente. Dritkjip!

Lenke til kommentar

Kom hjem fra The Hunger Games nå. Det første jeg sa når jeg kom ut var at det var Battle Royale i Twilight-form,

Det er vel det folk har sagt hele veien :)

Forøvrig skrev Kotaku.com en bitteliten artikkel om sammenligningen, og hvorfor det nesten blir for dumt å sammenligne Battle Royale med The Hunger Games.

Her..

Collins is apparently drawing from mythos for a young adult readership. That's not what Battle Royale, both the novel and the film, were about. Using the book as a jumping off point, Fukasaku was drawing from real life, especially his own. To compare The Hunger Games to Battle Royale is actually to do a disservice to Battle Royale.

There's no training in Battle Royale. The kids just start killing each other—or be killed. The only thing they have are their wits. During World War II, a young Fukasaku saw cruelty and brutality first hand and grew up fast. His films were a reflection of that. He's one of the greatest artists Japan produced during the last century as the country rose from the ashes during the Post War years. It's no accident that when producers needed a filmmaker to replace Akira Kurosawa on Tora! Tora! Tora!, they turned to Fukasaku.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...