Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Edward Scissorhands var den første Burton-filmen jeg så, og den har jeg alltid likt. Batman-filmene hans er også eksempler på gode filmer, men jeg tror han burde prøve seg på noe nytt nå.

Har Burton i de hele tatt laget noe uten Depp og/eller Bonham-Carter de siste årene?

Hvis vi går langt nok tilbake i tid finner vi jo nevnte Big Fish, som også er en litt mer "utypisk" Burton film, men i de seneste åra har det vært veldig monotomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tim Burton har hatt et par gullkorn, men problemet mitt er nok det samme som mange andre, i at det blir for mange likheter og gjentakelser i filmene hans.

Også, Kevin Smith har en veldig morsom historie ang. Tim Burton.

Endret av Chuck Finley
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert blitt diskutert, men jeg poster det uansett.

Michael Bay appeared at the Lincoln Center in New York to talk about the upcoming TMNT movie that his company, Platinum Dunes, will be producing. If you're a big fan of the Ninja Turtles, you're not going to like what he had to say.

"When you see this movie, kids will believe one day that these turtles do exist, when we're done with this movie. These turtles are from an alien race, and they're going to be tough, edgy, funny, and completely lovable." - Michael Bay

http://www.comicbookmovie.com/fansites/GreenieGobbie/news/?a=56536

Herrefred!

ALIEN%20FIGURE.jpg

Lenke til kommentar

Noen foreløpige datoer for noen kommende filmer. Amerikanske datoer/tider, som kan endres.

World War Z er utsatt fra den kommende juletiden som den skulle ha premiere i USA, til juli 2013. Ser fram til filmen litt, selv om jeg hørte at den går litt ifra kildemateriale. Men så ikke noe om det, så er ikke sikker på om det stemmer. Brad Pitt, Mirelle Enos, Bryan Cranston, Matthew Fox, James Badge Dale, og David Morse med i filmen som jeg synes har en stødig cast.

Teenage Mutant Ninja Turtles-filmen siktes for en premiere 25. desember 2013.

Tom Cruise thrilleren "One Shot", 21. desember i år.

Oscar-vinnende regissøren Kathryn Bigelows (The Hurt Locker) sin "Osama bin Laden"-thriller har premiere samme uke som One Shot.

Quentin Tarantino sin Django Unchained. 25, desember i 2012 forsatt som amerikansk premiere.

Tom Cruise sin sci-fi thriller Oblivion skal åpnes i USA 26, april 2013. Måneder før første annonserte premieredato, i juli var det først planlagt.

The Wolf Pack tilbake i The Hangover Part 3, 24. mai 2013. Opp mot The Fast and the Furious 6 samme uke.

300-oppfølgeren "300: Battle of Artemisia" som er satt til samme periode som hendelsene i første film har premiere 2. august 2013. Mot Reds 2, og The Smurfs 2.

Del Toro sin mysteriske monster-mash "Pacific Rim" har blitt utsatt fra 10 mai 2013, til 12 juli 2013. Filmen har Idris Elba (Luther), Charlie Day (It`s Always Sunny In Phildelphia/Horrible Bosses), Charlie Hunnam (Sons of Anarchy), Ron Perlman (Sons of Anarchy/Hellboy) og Rinko Kikuchi i hovedrollene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...