Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Traileren gir meg ingenting. Har ikke spesielt store forventinger. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Traileren gir meg ingenting. Har ikke spesielt store forventinger. Da lurer jeg virkelig på hva som faktisk "gir deg noe". Prequel til Alien av Ridley Scott med Noomi Rapace som badass Ripley 2.0. For meg så trykker den på alle de riktige plassene. Endret 18. mars 2012 av LarsP 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Filmens trailer manglet dyre-rettigheter. Derfor det ga inget for han. Nytt kostymeparty for Johnny Depp og Tim Burton. Endret 18. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 bare jeg som er forferdelig lei av de to typene der? 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg har trua på både Dark Shadows og Prometheus. Gleder meg til begge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 What? Helena Bonhan Carter i en Tim Burton film? Well, I've never! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) bare jeg som er forferdelig lei av de to typene der? Jeg er lei av alle tre, men nå får vi iallefall en film som likner bittelitt på den filmen som for meg fortsatt står som Burtons beste. Filmens trailer manglet dyre-rettigheter. Derfor det ga inget for henne. Endret 18. mars 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Filmens trailer manglet dyre-rettigheter. Derfor det ga inget for han. Jiizes! På tide å øke modenhetsnivået litt. bare jeg som er forferdelig lei av de to typene der? Blir ikke lei Tim Burton. Gledings! http://www.youtube.com/watch?v=gXQLjNHHslk&feature=related Jeg er lei av alle tre, men nå får vi iallefall en film som likner bittelitt på den filmen som for meg fortsatt står som Burtons beste. Hva mener du er den beste? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Edward Scissorhands, antar jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ed Wood er også en reel utfordrer. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 What? Helena Bonhan Carter i en Tim Burton film? Well, I've never! Vi er jo i dommedagens år, alt av syke, uventede ting skjer! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Edward Scissorhands, antar jeg. Bolle til Lycan. Ed Wood er også en reel utfordrer. Helt klart, men Edward har alltid for meg vært den beste. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Big Fish er selvfølgelig Tim Burton's beste, selv om jeg setter veldig stor pris på sånn ca. alt jeg har sett fran den fyren. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ed Wood er den klart beste etter min mening. Med Big Fish på en andreplass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Fan av Tim Burton jeg også, liker de fleste filmene han står bak. Holder Batman Returns som personlig favoritt(pussig nok). Men som flere er jeg litt lei av gjenbruket. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Er det de Batman-filmene som er så utskjelt? Har til gode å ha sett Tim Burton-versjonen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Nei. Batman og Batman Returns er ikke utskjelt, spesielt ikke den første. Batman Forever og Batman & Robin derimot er de utskjelte batman-filmene. Men Batman er best av de to og har en glimrende Jack Nicholson som Joker, og Batman Returns har en glimrende Danny DeVito som ruler max som Penguin. jeg digger begger! Endret 18. mars 2012 av Sex Raptor Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Big Fish er selvfølgelig Tim Burton's beste, selv om jeg setter veldig stor pris på sånn ca. alt jeg har sett fran den fyren. Big Fish er bak Edward for min del, har vel mer med at Edward var mer spennende for min del da den kom ut, selv om Big Fish er en mer "komplett pakke". Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Edward Scissorhands var den første Burton-filmen jeg så, og den har jeg alltid likt. Batman-filmene hans er også eksempler på gode filmer, men jeg tror han burde prøve seg på noe nytt nå. Har Burton i de hele tatt laget noe uten Depp og/eller Bonham-Carter de siste årene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå