thesinner Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Romain Gavras' fantastiske film Notre jour viendra (Our Day Will Come) ligger nå ute på youtube i HD og med engelsk undertekst. Anbefales! Teaser: Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Legger inn denne her, kan jo hende det finnes noen som vil se på dette som en spennende stilling. Ledig stilling: Journalist – Filmpolitiet NRK P3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Tror den blir litt vanskelig i tillegg til 3-skiftsjobben jeg har fra før Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 HBO med en film om valgkampen i USA i 2008: «Game Change». Mange kjente skuespillere, deriblandt en Julianne Moore som er slående lik Sarah Palin, Ed Harris som John McCain og Woody Harrelson som hans politiske rådgiver. CBS 60 minutes omtaler en av de sentrale hendelsene i filmen basert på boka med samme navn. Denne skal ihvertfall jeg få med meg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Sett fram til den i en god del måneder nå. Men etter et par anmeldelser jeg har lest så vet jeg ikke om den innfrir så veldig. Allikevel har jeg sett den fått en overkant av positive anmeldelser. HBO har lagd mange gode TV-filmer de siste åra. The Special Relationship, Too Big to Fail, You Don't Know Jack, og Cinema Verite av de jeg har sett synes jeg var ganske greie. Nå skal det sies at jeg er fan av flere av skuespillerne i filmene. Ser også fram til tv-filmen Hemingway & Gellhorn med Nicole Kidman, Clive Owen, Robert Duvall, Tony Shalhoub o.s.v. som kommer senere i år også på HBO. (Funfact: Lars Ulrich ifra Metallica har en skuespillerrolle i filmen) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Herregud så sær film. Fet og god, og veldig Tarantinosque Hvordan er den 'tarantinoesque'? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Noen som har sett Serbuan Maut? Får litt flashback til gangscenen i Oldboy når jeg ser traileren. Selv om den foreløpig har få stemmer, har den en ganske bra score på imdb til og være "en slik type film". Jeg skal ihvertfall se den. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Verdens beste alternative film-audition som jeg har sett. http://www.youtube.com/watch?v=fnOHz1U6xNs 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Tenk om de faktisk lagde en Yogi bear film med ekte bjørner, tenk å se en ekte grizley med slips og hat. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Vel, det finnes jo en film om grizzly med hat. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg har slettet en avsporing om dyrs rettigheter. Dette kan dere ta i andre tråder. Her snakker vi filmprat. Reaksjoner på moderering tas som vanlig ikke i tråden, men sendes på PM. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Får håpe dette ikke skalerer til noe diskusjon om rettighetene til dyr. Men her er første bilde av Javier Bardem i Skyfall (Bond). Draco Malfoy-vib de forsøker på? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Billion Dollar iPod ^ En som har et 5 minutters foredrag om MPAA, RIAA sine latterlige summer når det kommer til piratkopiering. Endret 16. mars 2012 av Hille 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) De har blu ray på biblioteket. juhu! Endret 16. mars 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Så pes å huske å levere tilbake låne/leiefilmer til rett tid. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Jaja, nå måtte jeg "gjøre noe ulovlig" jeg gjør det bare når det ikke er noe annet valg, og siden FOX ikke gidder å gi ut flere sesonger av King of the Hill(de slutta etter sesong 6) og siden jeg som norsk ikke kan bruke Netflix, var jeg nødt til å gjøre noe som tydligvis kan gi meg dødstraff i usa nå om dagen, jeg får bare håpe at jenseman ikke utleverer meg til Obama så jeg havner på gutanmo bay Endret 17. mars 2012 av Gunfreak Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Ok. Skjønner ikke hva det har med filmpraten å gjøre. King of The Hill er en TV-serie. Endret 17. mars 2012 av Mahavishnu 2 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=yR8oR304hfY&hd=1 5 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Trailer-gurien sin det. Gleder meg til den. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg fikk jævlig fort frysninger der gitt. Den kommer til å bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå