Bytex Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Pft, det blir Terminator 2 på alle 10 plassene. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Må du ikke være så vrang, kan da ikke være så vanskelig å finne 9 andre filmer som fortjener listeplass. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Må du ikke være så vrang, kan da ikke være så vanskelig å finne 9 andre filmer som fortjener listeplass. Det vanskelige er ikke å finne 10 filmer, men å utelate flere. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Alle trønderbaserte og filmgale, dette må da være en fristende jobb: https://www.webcruiter.no/WcMain2/advertviewpublic.aspx?oppdragsnr=1354520147&culture_id=NB-NO&company_id=238765&Link_source_id=&use_position_site_header=0 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 damn! 100% stilling. Må jo være drømmejobben dette da. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 "Startdato for ansettelse/vikariat/engasjement: 01.04.2012" 1. Er en søndag. 2. Vel, det er første april. Too good to be true. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Må være en merkelig form for aprilspøk i så fall, tviler på det. I følge Birger er det Torfinn som flytter over til P1. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tviler på de bruker jobbannonser som aprilspøk. Det er ingenting opplagt tøysete med den annonsen heller. Bare en vanlig stillingsutlysning. Skulle de sende brev tilbake til søkere "HAHAHAH APRILSPØK!!" da? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Tja, nei, nei, det er vel for drøyt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Meh, Trønderbasert, men bor for langt unna samt at jeg ikke har relevant utdanning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 2 replikker som fikk meg til aa humre...... -Obey your husband (Dracos raad til Tracy i OHMSS.....saa gammeldags , he he) -Michael Myers is in hell...were he belongs (ufrivillig morsom replikk fra Loomis i Halloween 5....noget OTT) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Alt Donald Pleasance gjorde i Halloween-filmene var over the top. Og det er det som gjør ham til den beste karakteren i alle filmene. Spesiellt utover i serien ble han bare galere og galere i sin evige jakt på Michael Myers, og villig til å gjøre hva som helst, til og med bruke en liten jente som lokkemat. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Fant dette klippet av Orson Welles Dette viser hva slags forteller han er, du blir helt oppslukt i hva han forteller deg, perfekt forteller stemme, perfekt tale. http://www.youtube.com/watch?v=4GCfM60RriM&feature=related 1 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Terminator 2, theatrical eller special edition? Kjapt svar hadde vært flott Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg har nå alltid likt SE/DC av Terminator 2. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Jeg skulle likt å visst hvor mange ganger jeg har sett den filmen. Kanskje 100, jeg tuller ikke. Ååå, så bra den er! Actionscenene er helt vannvittige. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Special Edition var i alle fall ingen dårlig versjon! Dette er nok en av de få gangene jeg vil bruke ordet episk til å beskrive en actionfilm. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Fant dette klippet av Orson Welles For en fyr. På mange måter den beste skuespilleren som har levd. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Herregud så sær film. Fet og god, og veldig Tarantinosque, går sådan også rykter om at han er interessert i å lage en versjon av filmen, men det er vel bare rykter enda ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå