Snurreleif Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Rooney Mara, ditt heite stykke Ang. Jonah Hills skuespiller-prestasjoner i Moneyball, så har jeg heller ikke sett den enda. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Er det noen her som faktisk likte filmen "mørke sjeler"? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Rooney Mara, ditt heite stykke Ang. Jonah Hills skuespiller-prestasjoner i Moneyball, så har jeg heller ikke sett den enda. Apropo Jonah, hvordan så han ut på den røde løperen? Lagt på seg igjen, eller er han fortsatt tynn? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Chubby. Hverken så tjukk eller tynn at han tok vekk oppmerksomheten fra "God dag mann økseskaft-nese" dama dog. Endret 27. februar 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Først nå innså jeg at de faktisk har stengt av hele Hollywood Blvd. Stod forann Kodak Theatre når jeg var der i sommer og kunne ikke skjønne hvordan de fikk plass til alle der.. Endret 27. februar 2012 av Hille Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Sry, er ikke på pc så får ikke satt opp noen tråd. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Fikset en jeg.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419174 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Rett etter Oscarene i går så ble det annonsert at Jonah Hill og James Franco skal ha hovedrollene i en Brad Pitt-produsert dramafilm. Like Moneyball, this is another opportunity for Hill to veer from his comic persona. He will play Finkel, who was a writer at The New York Times Magazine in 2002 when he learned that Christian Longo was captured in Mexico after a long stint on the FBI Ten Most Wanted List for killing his family. The strange part was that he had been living under the identity of Finkel. The very next day, the real Finkel was fired by the editors of The Times, right after they ran an editor’s note declaring that he had falsified parts of an investigative article. His career seemed over, until Longo (who’ll be played by Franco) declared that the real Finkel was the only journalist he would talk to. That led to a surreal relationship with the accused murderer, who was trying to declare his innocence. For the real Finkel, it was an opportunity to unravel the mystery and perhaps redeem himself as a journalist. Endret 27. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg driver og lurer på om jeg skal se Moneyball. Liker mye av casten, og klippene jeg så ga gode inntrykk. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Den er veldig god, så jeg hadde definitivt tatt en titt. Endret 27. februar 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Bør sette deg litt inn i baseball før du ser den. Men er ikke et must.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Bør sette deg litt inn i baseball før du ser den. Men er ikke et must.. Jeg er salig overbevist om at baseball er som cricket. Ikke engang de som spiller det forstår det egentlig, det er bare et par timer med arbitrær ballkasting og løping. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Noen her som likte Waking life fra 2001? Jeg syns den var fantastisk. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg kan absolutt ingenting om baseball men digget likevel filmen. Synes ikke man trenger å lese seg opp på baseball for å kunne nyte filmen. 2 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Flere i spoiler: 6 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg kan absolutt ingenting om baseball men digget likevel filmen. Synes ikke man trenger å lese seg opp på baseball for å kunne nyte filmen. Godt å høre, da settes den på lista. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Flere her inne som har forventninger til "The Divide"? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nei, post-apokalyptisk er ikke min favorittsjanger, samt det allerede lave snittet gjør meg ikke akkurat mer interessert i filmen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Noen her som likte Waking life fra 2001? Jeg syns den var fantastisk. Hmm, ja, den var det. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Nei, post-apokalyptisk er ikke min favorittsjanger, samt det allerede lave snittet gjør meg ikke akkurat mer interessert i filmen. At post-apokalyptiske filmer ikke appellerer til alle kan jeg skjønne, men jeg forstår enda ikke folk som lar karaktersnitt påvirke valg av film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå