MKej Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Se TV-serien Luck du. Jeg er såpass rutinert at jeg har startet på den Herlig serie. Hoffman spiller strålende! Men dette er ikke noe serie tråd.. 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Går jeg glipp av mye visst jeg ser Apocalypse Now istede for Redux versonen? Har sett en av de før, men det er så mange år siden at jeg husker ingenting fra filmen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Allikevel, mye bedre Miami Vice. Det var poenget. EDIT: Og det var relevant til det du skrev om. Endret 26. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Sett "Drive" igjen nå, hvor mor ble så sjokkert over voldsscenene at hun ba meg om å aldri vise noe slikt igjen () Så det jeg lurer på, nå som Drive er blitt gitt ut på DVD og Blu-Ray - Hvordan er voldsscenene på DVD/BD'ene i USA? Har hørt at flere av scenene er blitt kortet ned, og mye klippet bort. Noen som har sett den amerikanske versjonen? (Har ikke tenkt til å bytte til den amerikanske versjonen, bare så det er sagt). Endret 26. februar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Digger denne lista over fallende filmskuespillere som har en noe sjanse for å gjøre noe "bra" igjen. http://www.hitfix.com/galleries/can-these-careers-be-saved/more-galleries Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hmmm.. Ser Oscar-utdelingen varer til typ 6 om morgenen, starter ikke på jobb før 15:30.. Gamble på å klare å holde seg våken/våkne i morgen? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Ja, gjør det! Selv starter jeg på skolen 0815, men det får gå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jobber vel sent to dager på rad, og det er Oscar-utdeling kun en gang i året, så får vel satse på at det går bra. Må jo også få med meg om Tuba Atlantic vinner eller ikke, sånt er mye bedre live enn på 21-nyhetene! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) 02:30 sendingen begynner i natt eller? Ser NRK sender fra 22.00 og utover, men føler ikke for å se på kjoler og dresser i flere timer. Edit: haha, la nettopp merke til noe. For første gang på flere år så har jeg sett kun 2-3 av nominasjonene. Kun 1 Best Motion Picture :!: Da har jeg vertfall ikke noe formeninger om hvem som burde vinne. Blir litt mer avslappende å se på i år. Endret 26. februar 2012 av Hille Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Det er ikke vanskelig å skaffe Oscar-showet i morgen, så jeg satser heller på å sove så jeg kommer meg på forelesning i morgen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Pleier aldri å se Oscarfilmer "i tide" virker det som, får aldri sett de før etter Oscar-utdelingen, hvilket er helt greit da jeg personlig holder Cannes høyere enn Oscar, og slipper "måseoscarfilmeneitidepresset". Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Kun en times skole i morgen og det er klokka 12. Blir nok oscar show på meg i kveld for første gang ja. Noen som har sett alle nominerte i best motion picture kategorien? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Har faktisk bare sett The Artist, men den var i tillegg utrolig god. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Bare sett The Artist og Midnight In Paris selv. Digget Midnight In Paris, The Artist var grei synes jeg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Har utsatt Oscar-filmene litt i år og tror like godt jeg venter med å se showet til jeg har sett alle filmene og. Men de filmene jeg har sett har faktisk vært til dels skuffende saker. Greit nok å ikke bli like lørvete som jeg var i fjor etter den våkenatta. Ingen som har laget Oscar-tråd i år forresten? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Digget Midnight In Paris Den var faktisk ganske okei, men man blir litt lei urbanrunkingen til Allen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Har dessverre ikke sett noe særlig Allen-filmer må jeg si. Så jeg følte ikke helt den kanskje. Forslag for filmer ifra Allen? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Digget Midnight in Paris selv, eneste jeg har sett. Tuba Atlantic var fantastisk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Tuba Atlantic var iallefall morsom, det skal den ha. Har dessverre ikke sett noe særlig Allen-filmer må jeg si. Så jeg følte ikke helt den kanskje. Forslag for filmer ifra Allen? Er vel bare å sjekke ut IMDB og ta det derfra? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Har dessverre ikke sett noe særlig Allen-filmer må jeg si. Så jeg følte ikke helt den kanskje. Forslag for filmer ifra Allen? Sleeper er flott. Så nettopp Tuba Atlantic selv, kjempebra! Selv om skuespillerevnene til jenta ikke var de aller beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå