Jørgen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg har sett den, og likte den. Jeg vil heller ikke påstå at 6,7 er dårlig, men den ligger vel rundt der for meg også (7/10). 1 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tenkte å se Sympathy for Mr. Vengeance, Oldboy og Lady Vengeance. Har fått med meg at dette er en triologi, men bygger filmene på hverandre slik at man bør se film nr 1 først? Som nevnt allerede, trilogien henger ikke sammen handlingsmessig, men tematisk, så du må ikke se dem i kronologisk rekkefølge. Men hvorfor ikke? Det ville jeg gjort hvis jeg kunne velge Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tenkte å se Sympathy for Mr. Vengeance, Oldboy og Lady Vengeance. Har fått med meg at dette er en triologi, men bygger filmene på hverandre slik at man bør se film nr 1 først? Som nevnt allerede, trilogien henger ikke sammen handlingsmessig, men tematisk, så du må ikke se dem i kronologisk rekkefølge. Men hvorfor ikke? Det ville jeg gjort hvis jeg kunne velge Det ble kronologisk etter en liten tur ut for å få lånt den av en kompis:) Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen som har funnet noen måte å få med seg Oscar-utdelingen? Fant ingen tråd om dette. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vurderte å dra på Gimle Kino å se utdelinga der med noen, men fant ut at jeg skulle på jobb mandag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Den gikk live på NRK i fjor, hvertfall. Seeeeeent på natta på en søndag. Ikke ideellt for folk som har jobb, hvertfall. Evt en ræva ABC-stream fra et koreansk ip-streaming nettverk. Eller vente til dagen etter og hente torrent fra piratebay. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Nrk sender den i år også. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Ja, så det ikke før nå. Da blir det hotwings, øl og døgning 1 Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Så Fargo denne helgen. God film! Edit: Og på lik line med han over meg var det selvfølgelig en god øl med i bildet. Endret 23. februar 2012 av kmatis Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Jeg huskr jeg så en film kalt The Expandidables. Rocky Balboa og Arnold Schweinsteiger som hadde hovedrollene. Andre som har sett den? Endret 23. februar 2012 av Zlatan92 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hvor viktig er det å se Pina i 3D? Har hørt den er så innmari bra i 3D, men rakk ikke å se den på kino. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Så Law Abinding Citizen på blu-ray i helgen.. Steike altså. For en kanonbra film! Utrolig sjeldent man ser slike gode filmer som er inne på juss. Tips til lignende film? Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg huskr jeg så en film kalt The Expandidables. Rocky Balboa og Arnold Schweinsteiger som hadde hovedrollene. Andre som har sett den? Ingen som har sett den? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg har sett den. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Dette er ikke rekk-opp-hånda-hvis-du-har-sett-film-X-tråden. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jarmo Skrevet 23. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. februar 2012 Faen, må bæsje. Svarer etterpå Når du er ferdig med bæsjen din så vil jeg gjerne ha en liten prat med deg, på PM. Og nei, jeg skal ikke komme og tørke deg.. ^^ Mvh Admin Til dere andre, se der,--------------------> ontopic, takk. 12 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Haha. Bisarre valg MGM har casta for rollene i sine kommende, eller er i nærheten av å fullføre forhandlingene med. Joel Kinnaman skal spille RocobCop i remaken. Dawyne Johnson/The Rock er i tidlige forhandlinger i å spille Hercules i den kommende filmen. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Har sett det meste av Michael Mann nå. Favorittene er Heat,Collateral, The Insider. Tenkte å se Miami Vice nå, men har hørt at det er hans dårligste verk. Hva mener dere ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Se TV-serien Luck du. Det er en Michael Mann-produsert produksjon som er verdt å få med seg, selv om selve innmaten er fra NYPD Blue og Deadwood-skaperen David Milch så er det visuelle som fungerer veldig bra på grunn av Mann. Du kan også legge til en rekke veteraner som Dustin Hoffman, Nick Nolte, John Ortiz, Denis Farina, Kevin Dunn og Richard Kind. Ja, det er selvfølelig HBO. Endret 26. februar 2012 av Mahavishnu 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå