Kammizez Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva synes dere om Watchmen? Er det en bra superhelt-film eller en politisk debatt? Begge deler, etter min mening. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Heck, jeg klarte jo å bli vant til WETA-fyrens stemme i LotR-ekstramterialet, burde klare dette. Åh, du tenker på han her? http://www.youtube.com/watch?v=5LuYH2O_Pf0 Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Har to spørsmål: 1. Hvilken film skal jeg se i kveld? A Dangerous Method Beginners J Edgar Take Shelter The Iron Lady Tyrannosaur 2. Har nylig sett Rocky I-IV for første gang. Burde jeg se Rocky V før jeg ser Rocky Balboa? Hørt Rocky V er så innmari dårlig.. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 1. Beginners 2. Ja, man må jo se alle Rocky filmene! 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Heck, jeg klarte jo å bli vant til WETA-fyrens stemme i LotR-ekstramterialet, burde klare dette. Åh, du tenker på han her? http://www.youtube.com/watch?v=5LuYH2O_Pf0 Jepp. Har alltid syntes det var noe rart med stemmen hans. Har forøvrig sett mer av The Story of Film nå, jeg har høyere toleranse for fortelleren i kveld iallefall. Endret 20. februar 2012 av Heilage waits for alice Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Er det noe galt med meg når jeg får en bedre følelse av å se filmer som Lilja 4-Ever enn en romantisk komedie som f.eks. No Strings Attached? Nå tenker jeg ikke filmatisk, men rent emosjonelt. Altså slike skitne filmer om folks deprimerende liv gjør meg jo at jeg blir sympatisk av meg, men slike feel good-romantiske filmer gjør bare at jeg små-hater livet mitt. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er det noen gode filmer om fly? eller fly filmer? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 The Aviator. Har sett den 2 ganger. Noen andre? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er det noe galt med meg når jeg får en bedre følelse av å se filmer som Lilja 4-Ever enn en romantisk komedie som f.eks. No Strings Attached? Nå tenker jeg ikke filmatisk, men rent emosjonelt. Altså slike skitne filmer om folks deprimerende liv gjør meg jo at jeg blir sympatisk av meg, men slike feel good-romantiske filmer gjør bare at jeg små-hater livet mitt. Kjenner følelsen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jepp. Har alltid syntes det var noe rart med stemmen hans. Yes, den krever en del tilvenning Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Hvor får man tak i Drive billigst mulig på blu-ray når den kommer ut i morgen? I Norge. Endret 21. februar 2012 av Βlur Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvor får man tak i Drive billigst mulig på blu-ray når den kommer ut i morgen? I Norge. Lefdal til 149,-. Om de selger den til samme pris som på nett. Lenke til kommentar
Payung Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tenkte å se Sympathy for Mr. Vengeance, Oldboy og Lady Vengeance. Har fått med meg at dette er en triologi, men bygger filmene på hverandre slik at man bør se film nr 1 først? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 De bygger ikke veldig direkte på hverandre, men mer tematisk. Uansett, hvorfor skal du ikke se første først? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Er det noen gode filmer om fly? eller fly filmer? Memphis Belle Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Er det noen gode filmer om fly? eller fly filmer? Nå har jeg ikke sett den men den har fått tålig bra karakterer på Imdb: Flyboys Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Snakes on a plane. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 ...er ikke en god film. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Noen som har sett Howl? Temaet interesserer meg absolutt men ratingen lover jo ikke så veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå