Muffinss Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Centurion var overraskende bra, likte den svært godt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Løsning: Kjøp en VHS spiller og de gamle filmene på VHS. Ingen venting på lasting av menyer, ingen software-grensesnitt. Bare film. Og ingen episode 1-3. Men til gjengjeld så må man vente leenge om filmen ikke er spolt tilbake :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 http://www.superherohype.com/news/articles/169505-the-new-trailer-for-the-amazing-spider-man Joda, fikk lyst å se denne likevell. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ja, men pass opp. Nå kommer de som sier vi får Spider Man 1 på nytt. Gwen Stacy er Mary-Jane, The Lizard/Dr. Connor er Green Goblin/Norman Osbourne o.s.v. Er mye mer fan av hva vi ser av The Amazing Spider-Man enn dette Sam Raimi Spider-man tullet. Tobey Maguire likte jeg aldri, og jeg likte egentlig for det meste 2`ern av de filmene. Mye takket være Alfred Molina som Octavious, en skurk jeg før filmen synes var generelt teit. Men jeg likte den utgaven i filmen godt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Traileren alene var vel bedre enn de 3 forrige Spiderman-filmene tilsammen spør du meg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 De tre forrige var jo søppel. Men denne ser interessant ut, selv om jeg ikke er sånn superfan av superheltfilmer i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Sludder og pølsevev å kalle Raimi-Spider-Man søppel. Nummer tre var kjip, men ellers var de blant de beste superheltfilmene på denne siden av årtusenet. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Utenom 2`ern så synes jeg ikke det så mye. 1`ern synes jeg var veldig stiv, og manglet noe (tiltross for Dafoe spesielt). Ja, bedre enn X-Men, Supermann og Hulken. Men 3`ern var nærmest et rot og Topher Grace.. Håper Amazing Spider-Man har The Vulture eller en miks av et par skurker som Mysterio, Rhino og Shocker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jenta fra Bruce Lee filmene fyller 60 i dag..... Lenke til kommentar
Populært innlegg Bytex Skrevet 8. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. februar 2012 Hva er det med ElvisCTB og posting av random fødsels/dødsdatoer? 13 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg tror ingen helt vet. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg så Nadir og Simin forrige helg. Den anbefales virkelig!!! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Slo på NRK istad og begynte å se på All The Boys Love Mandy Lane. Great, enda en teit teen-drama/slasher tenkte jeg. Men må egentlig si jeg ble positivt overrasket. Den klarte faktisk å virke litt original og interessant, noe som er ganske så imponerende. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Og Amber Heard er latterlig fin. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Og Amber Heard er latterlig fin. True that. Litt som en yngre versjon av Charlize Theron. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 http://p3.no/filmpolitiet/2012/02/jeg-elsker-hollywood/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Håper alt går bra med Tommy og Hollywood. Selv om jeg både hata Død Snø og Kill Buljo ser jeg fram til Hansel and Gretel. Hyggelig fyr, og ganske jordnær de gangene jeg har snakket med han. Har opplevd altfor mange tullinger som er produsenter og regissører på norske filmer når jeg har vært statist. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kjenner jeg gleder meg til denne http://www.youtube.com/watch?v=T43InzvBm-k Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Den så litt fin ut, men ikke mer. Hvor får man kjøpt aller billigst dvd spillere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå